Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Redovisning av inkomst

Hej,

Fick brev att redovisa inkomst - om jag väntar med att skicka in detta digitalt sista dagen, kan det komma ngn typ av ”delgivningsman” eller liknande till hemmet innan och be mig fylla i eller sker detta bara vid delgivningar?

Då jag ska ange lön per månad, ska jag ange min månadslön som står på lönespecen eller min totala årsinkomst/12? Vi får nämligen bonus en gång per år som ej räknas till månadslönen.

Sedan tidigare körs jämkning på lönen, bör denna avbrytas eller spelar det ingen roll?

Tack på förhand, önskar en trevlig dag.

Om du inte skickar in så tar dem en summa som dem känner är vettigt så det kan bli att dem tar betydligt mer än dem ska. Så dem kommer inte med en delgivningsman utan dem kör på ett snitt så se till att skicka in innan det är för sent.

Om du inte skickar in så tar dem en summa som dem känner är vettigt så det kan bli att dem tar betydligt mer än dem ska. Så dem kommer inte med en delgivningsman utan dem kör på ett snitt så se till att skicka in innan det är för sent.
Tack. Har du möjligtvis svar på dem andra frågorna också? :)

Hej,

Fick brev att redovisa inkomst - om jag väntar med att skicka in detta digitalt sista dagen, kan det komma ngn typ av ”delgivningsman” eller liknande till hemmet innan och be mig fylla i eller sker detta bara vid delgivningar?

Då jag ska ange lön per månad, ska jag ange min månadslön som står på lönespecen eller min totala årsinkomst/12? Vi får nämligen bonus en gång per år som ej räknas till månadslönen.

Sedan tidigare körs jämkning på lönen, bör denna avbrytas eller spelar det ingen roll?

Tack på förhand, önskar en trevlig dag.
Hur blev det med det där med jämkningen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp