Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Redovisning av inkomst och utgifter

Har idag fått hem att jag behöver redovisa min inkomst och fasta utgifter för utmätning av lön/inkomst.
Svar senast den 18:e April behöver jag lämna in.

Till min fråga om ja inkommer sista dag ringer dem hur står chans är att jag får behålla lönen denna månaden får nämligen bonus på den så hade vart skönt att åtminstone få den sista bonusen..
Finns de nån som vet kommer den första dragningen va nästa månad eller? Hur funkar det.? Kommer dem först göra en uträkning och sedan få en bedömning för hur mycket dem ska dra.
Tänkte nämligen ringa kronofogden o säga den den 22:e April att jag missat den digitala inskickade från dem så kanske dem hinner göra lönerna o ändå kan få lönen är fan nervös nu asså!!!!

Ringer du 18e kommer knappast din arbetsgivare hinna göra något med aprillönen

Kommer den inte in så görs en beräkning och sen trycker man på en knapp till så är beslutet klart. Tiden mellan dessa brukar vara några sekunder.

Kommer den inte in så görs en beräkning och sen trycker man på en knapp till så är beslutet klart. Tiden mellan dessa brukar vara några sekunder.
Vad görs denna beräkningen på för faktorer? Deklarerad inkomst och vilka mer?

Om jag får min redovisning för inkomst nästa vecka, får jag behålla april lönen då?

Vad görs denna beräkningen på för faktorer? Deklarerad inkomst och vilka mer?

Hyra enligt schablon, familjekonstellation och antingen korrekta eller schabloninkomst på den andra vuxne i hushållet om det finns en sån.

Hyra enligt schablon, familjekonstellation och antingen korrekta eller schabloninkomst på den andra vuxne i hushållet om det finns en sån.
Ifall man råkar missa att lämna uppgifterna i semestertider och beslut tas ändå. Kan man ändra det i efterhand?

Hur ska man lämna inkomst redovisning med endast rörlig lön.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp