Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Redogörande för inkomster...

Äntligen fått brevet redogörelse för inkomster och utgifter, så skönt att äntligen få göra rätt.

När kan löneutmätningen tidigast dra igång?

Ska vara inne 23:e

Äntligen fått brevet redogörelse för inkomster och utgifter, så skönt att äntligen få göra rätt.

När kan löneutmätningen tidigast dra igång?

Ska vara inne 23:e
Nästa månad då garanterat. Det brukar gå fort bara dom fått uppgifterna.

December även om du inte skickar in

Som jag misstänkte :) tack för svaren.

En fråga till när jag har er på tråden, ska jag höra av mig till mitt lönekontot om vad som är på gång eller låta de vara och kfm sköta resan? Hur har andra gjort ?

Hur lång tid tog det från att första skulden hamnade hos Kronofogden tills du fick brevet?

Slutet av augusti och brevet kom idag.

Så från första cirka 3,5 månader då.

Som jag misstänkte :) tack för svaren.

En fråga till när jag har er på tråden, ska jag höra av mig till mitt lönekontot om vad som är på gång eller låta de vara och kfm sköta resan? Hur har andra gjort ?
Kfm sköter allt med lönekontoret

December även om du inte skickar in

Ja det kan ju vara bra att veta att utmätningen kommer att rulla igång även om man inte skickar in några uppgifter, så man har egentligen inte mycket att vinna på att inte skicka in. Fast att skicka brev kan man ju hoppa över och göra det på nätet i stället. (Och det går bra att ändra uppgifter efter att en utmätning har inletts.)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp