Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Reda ut min ekonomi, Samlingslån

Kommer ha 450 inkomst och 63 underskott och detta var bättre än 380 inkomst och 22 underskott som jag hade förra året enligt advisa när jag ringde och frågade de

Hade 52% och ca 15FF när jag fick på Bank Norwegian 220k, nu kom vivus in så betyget gick upp till 62%, men har löst allt utom 3 lån, väntar bara på att uc ska uppdatera infon ifrån bankerna, blir väl nästa månad.

men va! 52 % på ucn och fick beviljat på bank norwegian! Förlåt men det låter ju helt orimligt, jäkligt gött för dig iaf :)
Jag har 5 ff just nu och alla försvinner i maj men frågan är om ja kan vänta tills dess eller om ja söker nästa månad när ucn är uppdaterad

men va! 52 % på ucn och fick beviljat på bank norwegian! Förlåt men det låter ju helt orimligt, jäkligt gött för dig iaf :)
Jag har 5 ff just nu och alla försvinner i maj men frågan är om ja kan vänta tills dess eller om ja söker nästa månad när ucn är uppdaterad
Tro mig, fick en chock när det gick igenom, planen innan var att vänta ut mina 15FF som går ut i sommar, men är tacksam att det gick att lösa innan, inte kul att lägga hela lönen på räntor och lån.

Tro mig, fick en chock när det gick igenom, planen innan var att vänta ut mina 15FF som går ut i sommar, men är tacksam att det gick att lösa innan, inte kul att lägga hela lönen på räntor och lån.

Det är bara att gratulera :)
Hoppas att jag får samlingslån snart! Typ det enda man tänker på just nu känns det som

Snart dags för söka samlingslån..

jag visste inte att söker man via advisa så tar endel banker också bisnode, mitt betyg där är katastrof (3, säkert pga många ff 18 st) 9 st försvinner 27 maj.

Någon som vet vilka banker som tar både uc och bisnode?

Nordax gör det vet jag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp