Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Re:member via lendo

Hej!
Vet att det finns massa trådar om re:member och nyligen en där det står att dem enbart beviljar befintliga kreditkortskunder privatlån.

Jag undrar om någon här vet om det även gäller när man fått beviljat via Lendo.
Gjorde en ansökan där och fick erbjudande från re:member om jag kompletterar med lite dokument.

Någon som har erfarenhet om dem nekar dessa också? Verkar konstigt att dem finns med på Lendo isådanafall enligt mig, och att man går så långt i processen att man ska skicka dokument.

Hej!
Vet att det finns massa trådar om re:member och nyligen en där det står att dem enbart beviljar befintliga kreditkortskunder privatlån.

Jag undrar om någon här vet om det även gäller när man fått beviljat via Lendo.
Gjorde en ansökan där och fick erbjudande från re:member om jag kompletterar med lite dokument.

Någon som har erfarenhet om dem nekar dessa också? Verkar konstigt att dem finns med på Lendo isådanafall enligt mig, och att man går så långt i processen att man ska skicka dokument.

Jag fick ett erbjudande av remember när det stod att man inte kunde ta privatlån på remembers sida via lendo . Blev lite fundersam men godkände via bank id och sen va det inga problem . Skulle ju vara ganska ruttet ifall dom ger ett erbjudande och sen att det inte går . Jag har kvar mitt remember lån och har inga krav på kort .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp