Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

re:member lättare att bli beviljad än Bank Norweigan

Jag hade 16 uc ff och en del lån jag ville bli av med. Så sökte hos bank Norweigan som neka mig. Sedan så gjorde jag en till ansöka via remember och blev beviljad 100k direkt.

Dom erbjuder även E-Faktura för er som inte vill ha papper hem. Godkänna kan man göra via Mobilt Bank ID med och ingenting för underskrift UC förfrågan kom till Kivra (Digital postlåda) så ingenting alls i brevlådan.

Senast redigerad av en moderator:
Vad hade du mer för förutsättningar? Inkomst, underskott, lån som syns på Uc, kreditbetyg etc.? Hade varit mycket intressant att veta.

Remember är inte lätta.
Varken privatlånet eller kreditkortet är särskilt lätt att få.
Troll som säkert jobbar där som skrev de där.

Senast redigerad av en moderator:
Remember är inte lätta.
Varken privatlånet eller kreditkortet är särskilt lätt att få.
Troll som säkert jobbar där som skrev de där.
Enligt min erfarenhet var det lättare att låna 400 tkr hos Bank Norwegian, än att höja en befintlig kredit på Remember, som jag skött exemplariskt.

Hmm..

Många på andra trådar i forumet verkar fått lån i år hos Re:member med ganska "kassa" förutsättningar. Om inte alla ljuger så verkar de som att re:member sänkt sina krav ganska rejält.. ?? Någon som nyligen har fått lån som kan skriva sin score, ff samt blanco..

Funderar på att söka även fast det borde vara tokkört... 15% UC, 13 FF, 160 Blanco, 65 00 KontoKredit.

Inte med. Vad jag vet allefall. Men när man läser lite i forumet så verkar folk bli beviljade där nu med ungefär samma förutsättningar som hos BN

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp