Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Re:member accepterade via Lendo

Hej!

Blev godkänd i onsdag klockan 2 på dagen av remember vet ni om pengarna kan även komma på helgen eller borde kanske komma idag? Någon speciell tid ni fick pengarna ? Tacksam för svar har saker att betala! :)

Det pågår ju ingen clearingverksamhet på helgerna, så överföringar mellan banker kommer helt enkelt inte fram då. Möjligen om du har samma bank som entercard (vilket borde vara swedbank) så kan du få pengarna efter sista deadline. I så fall har du fått pengarna nu under eftermiddagen.

Nån som vet om remember har någon mailadress man kan skicka och be om manuell granskning? Hittar bara att man ska logga in på mina sidorn och det går ju ej om man inte är kund.

Låt säga jag söker 100 000 hos Lendo och får erbjudande från Remember. Det verkar ju som att ibland får man erbjudande om ännu större lån hos dom sen när allt fylls i på deras hemsida. Frågan är: Är det en fuling och de tar ännu en uc och gör en ny bedömning? Eller är det baserat på tidigare bedömning? Tänker på Bank Norwegian som mailar ut att nu kan jag höja med si och så, men så tar det en uc om jag accepterar en höjning.

Jag ansökte själv via lendo och fick högre belopp (hade ansökt om 130 000), signerade skuldbrevet, har några UC förfrågningar, 300+ årsinkomst.

Blev beviljad och pengarna skulle komma inom 3 dagar. Det har gått 3 veckor nu, inget svar, och blev nekad till slut.

Riktiga skojare.

Jag ansökte själv via lendo och fick högre belopp (hade ansökt om 130 000), signerade skuldbrevet, har några UC förfrågningar, 300+ årsinkomst.

Blev beviljad och pengarna skulle komma inom 3 dagar. Det har gått 3 veckor nu, inget svar, och blev nekad till slut.

Riktiga skojare.

Hur mycket högre tog du ?

Riktiga skojare.

Då skulle jag begära att få tillbaka skuldebrevet..

Så jäkla glad, har höga lån pga tidigare spelmissbruk som jag tagit mig ur, men tampas med de höga kostnaderna på alla lån och svårigheten att få bra samlade lån, har totalt 950 000 I lån, plus bolån på 3 miljoner (bostad värd 3,6)har 9 förfrågningar, 3,9% uc score, bra årsinkomst dock på 750 000, fick beviljat 480 000 till 5% så kan jag göra mig av med alla skit lån till skit ränta

Så jäkla glad, har höga lån pga tidigare spelmissbruk som jag tagit mig ur, men tampas med de höga kostnaderna på alla lån och svårigheten att få bra samlade lån, har totalt 950 000 I lån, plus bolån på 3 miljoner (bostad värd 3,6)har 9 förfrågningar, 3,9% uc score, bra årsinkomst dock på 750 000, fick beviljat 480 000 till 5% så kan jag göra mig av med alla skit lån till skit ränta
Sökte du 480000? Sökte du via låneförmedlare? Syntes hela beloppet 950.000 på din UC?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp