Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Re:member accepterade via Lendo

Hej!

Hur ser kuverten ut från re:member? Är det stor logga? Står det re:member eller Entercard?

Tack på förhand,

Det står entercard om ja inte minns fel.... en fråga tror ni man kan utöka redan efter 1månad... gjorde dumma misstaget o tog de lägsta de etbjöd när ja ändå behövde 20tkr mer

Det står entercard om ja inte minns fel.... en fråga tror ni man kan utöka redan efter 1månad... gjorde dumma misstaget o tog de lägsta de etbjöd när ja ändå behövde 20tkr mer

Säker på att det är Entercard? Kan någon bekräfta? Gäller det välkomstbrev & faktura på post?

Vet inte hur det är med re:member, men bank norwegian ville se en betalningshistorik på 3 månader innan de kunde bevilja utökad kredit. Därför borde man valt högre belopp från början.

Står både entercard och remember på kuvertet. Var stort och klumpigt, tittade man noggrant kunde man redan utan att ha öppnat kuvertet sett igenom första pappret och se vad det handlade om

Hej, önskar veta lite kring Remembers räntesatser. Tänkt göra ett samlingslån cirka 200k med kreditbetyget Bra (runt 4-4.4).

Vad har ni fått för ränta och vad hade ni då för kreditbetyg från UC?

Underbara Re:member...
Fick igår ett oerhört efterlängtat samlingslån hos dom via Lendo...
Jag sökte redan på förmiddagen och fick ganska snabbt 2 dåliga förslag på hälften av det sökta beloppet, MEN igårkväll kl 21:25 ramlade det in ytterligare ett, på hela det sökta beloppet om 200.000 från Re:member.
Mina förutsättningar var INTE de bästa. Inkomst 471tkr, underskott 108tkr, UC score 8,9 och befintliga lån 420tkr. Räntan blev 14,75. Inte den bästa, men ska nu betala bort krediterna.
Det går alltså att få samlingslån hos dom med relativt dåliga förutsättningar och för det är jag innerligt tacksam !!
Kämpa på ALLA Ni här ute... :)

Jag sökte redan på förmiddagen och fick ganska snabbt 2 dåliga förslag på hälften av det sökta beloppet, MEN igårkväll kl 21:25 ramlade det in ytterligare ett, på hela det sökta beloppet om 200.000 från Re:member.
Mina förutsättningar var INTE de bästa. Inkomst 471tkr, underskott 108tkr, UC score 8,9 och befintliga lån 420tkr. Räntan blev 14,75. Inte den bästa, men ska nu betala bort krediterna.
Det går alltså att få samlingslån hos dom med relativt dåliga förutsättningar och för det är jag innerligt tacksam !!
GRATTIS Kimsan71 förstår att det känns bra:):)

Stort grattis!

Tack för Era kommentarer... Jag skrev mest inlägget för att berätta att det går faktiskt att få hjälp många ggr även då det känns hopplöst...
Det låter kanske patetiskt, men jag är oerhört tacksam över att Re:member var villig att hjälpa mig... Det är tungt att bära på kreditkort som är maxade och varje månad det senaste halvåret har jag fått "låna" tillbaks de pengar som jag har betalat in bara dagar dessförinnan !

Stort tack till Er alla på detta forum för sååå mycket "matnyttig" information!

Hej!

Blev godkänd i onsdag klockan 2 på dagen av remember vet ni om pengarna kan även komma på helgen eller borde kanske komma idag? Någon speciell tid ni fick pengarna ? Tacksam för svar har saker att betala! :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp