Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Re:member accepterade via Lendo

Hej,

Trots 27 FF och ständiga nej hos varenda bank fick jag ett ja hos Remember, via Lendo, i eftermiddag.
Jag ansökte om 144,000 men fick till och med möjligheten att välja upp till 244,000 när jag passades vidare till Remembers hemsida.

Läser man på Lendos hemsida så står inte att Remember är med, är dom alldeles nya där?

Jag signerade avtalet via e-signering. Har ännu inte fått någon bekräftelse på mejlen.

Någon mer som tagit privatlån hos Remember och kan berätta lite hur det funkade för er?

Ni som ansökt via Lendo, har ni på er inloggning där det står att låneerbjudandena ska stå, sett att det är tomt där?

= Ingen vill bevilja mig eller?

oyster det ska iaf stå vilka som gått igenom och tackat nej

Ni som fått ok av rembemer och fått igenom, om det signeras med bankid kommer det hem någon kopia på avtalet då?

jag har sett att man kan ha e-faktura vilket är mycket bra men jag vill inte ha hem något alls

(om jag nu får igenom lånet, andra trådar gör mig mycket nervös)

Hej igen
jag accepterade remember via freedom och fick en länk på mailen, kom också till deras sida där det erbjöds högre belopp än det jag sökt men jag vågade inte riskera något så jag tog det jag sökt och fått erbjudande på.
Sedan fyllde jag i min bankinformation. Signerade igen med bankid.
Därefter kom det upp en sida med tack för att du valt ett privatlån från oss och att pengarna skulle utbetalas inom 2-3 dagar.

Vågar inte ropa hej innan jag sett dem på kontot men än så länge var det oerhört smidigt och bättre ränta än BN. Ska fixa efaktura sedan.

Läste någonstans att de precis börjat med privatlånen så det kanske är lättast nu i början? Jag hade 11ff, 80t i underskott (hu jag vet..), lön runt 400t och blanco i hysteriska mängder, sökte 250t och fick det (upp till 290 på valen inloggad). Angav att jag vill samla lån och det ska jag också göra men jag lade inte in vilka som ska lösas på deras sida. Det fanns annars som möjlighet.

Återkommer om det inte gick igenom, annars så vet ni hur jag fick mitt erbjudande. Gick oerhört smidigt med freedom iaf. Hoppas verkligen att det inte är något som krånglar, ska lösa in ett dyrt ikano och andra småskräp som kostar tusenlappar i månaden.

Sådär gick det till för mig också, jag valde ett högre belopp och fick pengarna på kontot två vardagar efter att jag fick ett mejl att mitt lån var beviljat.

Mejlet att lånet var beviljat kom 1-2 dagar efter jag signerade med bankid.
Därefter tog det två dagar innan pengarna var på kontot och en kopia på skuldebrevet damp ner i postlådan.

Tror ni man har en chans på remember om man söker via lendo.. har just nu 330tkr inkomst 84tkr i underskott kreditkort 20tkr billån 50tkr o blanco på 364tkr uc 7ff 7.2risk? Ganska desperat

Fortsätt gärna dela med er om era erfarenheter om Remember privatlån. Det verkar komma olika svar, bra och veta vad som gäller. Jag har personligen en tuff väg tillbaka från att ha tagit på mig fler ogynsamma lån, vilket jag försöker ta mig ur med ett samlingslån hoppas jag, därav intresset när nya aktörer kommer på marknaden.

När man ansöker med mobilt bankid spelar det någon roll om man ansöker med id från en bank där man inte får in lön ? Eller måste man söka med en bank där man får in sin lön?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp