Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Rapporterar MoneyGo missbrukad kredit?

Fast dessa rapporteringarna till UC kommer i sådana fall synas tidigast nästa månadsuppdatering - maj. Det är efter det jag ska söka mina samlingslån. Det får med andra ord gärna vänta till juni när jag är klar med mitt sen får dom rapportera bäst dom vill...

Jag tror med det är en tidsfråga. Därför gör man klokt i att bli av med alla dessa så snart som möjligt...
Snacka om att vara rökt då! Hoppas jag klarar mig till juli/augusti innan Everyday+ och Flexlimit dyker på uc, 65 tusen totalt :( Planen är att i höst inte ta ut allt som jag betalar in men det är långt dit.

Man går hela tiden och tänker på alla möjliga katastrofscenarier som kan inträffa och lägger upp planer hit och dit men att Vivus skulle rapportera till Uc i januari kunde jag inte förutse. Det var ett hårt slag. Och nu blir jag varse att värre kan det bli.

Och nu förstår ni varför mitt motto är: Det kan alltid bli värre!!!!!!!!!!!!

För min del är det fram till nästa UC/Kredituppdatering jag behöver klara mig, alltså 15:e maj....
Då jag kommer söka samlingslånen innan 10:e juni.

Snacka om att vara rökt då! Hoppas jag klarar mig till juli/augusti innan Everyday+ och Flexlimit dyker på uc, 65 tusen totalt :( Planen är att i höst inte ta ut allt som jag betalar in men det är långt dit.

Man går hela tiden och tänker på alla möjliga katastrofscenarier som kan inträffa och lägger upp planer hit och dit men att Vivus skulle rapportera till Uc i januari kunde jag inte förutse. Det var ett hårt slag. Och nu blir jag varse att värre kan det bli.

Och nu förstår ni varför mitt motto är: Det kan alltid bli värre!!!!!!!!!!!!

Har Vivus förfallit för dig?

Har du kontrollerat om det blev en anmärkning?
Nu skrämde du skiten ur mig!! Hur kollar man det? Eftersom jag inte fått något brev om det (som jag fick när Ikano oc Nordea rapporterade missbrukad kredit och misskött bankkort) så har jag utgått fr att jag inte fått anmärkning.

Men nu när du ställde frågan så blev jag osäker... i Kreddy står det inget, har inte tjänsten min UC. Men loggade in på kreddy nyss och såg att Vivus lånet försvunnit, man kunde se det förut men inte nu längre.

Nu skrämde du skiten ur mig!! Hur kollar man det? Eftersom jag inte fått något brev om det (som jag fick när Ikano oc Nordea rapporterade missbrukad kredit och misskött bankkort) så har jag utgått fr att jag inte fått anmärkning.

Men nu när du ställde frågan så blev jag osäker... i Kreddy står det inget, har inte tjänsten min UC. Men loggade in på kreddy nyss och såg att Vivus lånet försvunnit, man kunde se det förut men inte nu längre.

Förlåt! Det var inte det som var tanken.

Då är det nog lugnt!

Förlåt! Det var inte det som var tanken.

Då är det nog lugnt!
Hahah jag blev verkligen orolig och tänkte att nu har jag säkert åkt på en anmärkning och jag kan ju inte vara 100 på att jag inte gjort det men hoppas kan man göra ;) Ska ta en minuc för 19 kr i sommar så då får jag ta reda på om jag fått eller inte.

Hahah jag blev verkligen orolig och tänkte att nu har jag säkert åkt på en anmärkning och jag kan ju inte vara 100 på att jag inte gjort det men hoppas kan man göra ;) Ska ta en minuc för 19 kr i sommar så då får jag ta reda på om jag fått eller inte.

Det kan ju inte vara så att snabblån leder till automatisk "missbrukad kredit"... Om man tycker att en skuld är felaktig blir det ju helt galet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp