Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rött eller svart... Lätt med lån igen?

Läste om en engelsman som tog ett lån och åkte till las Vegas och satsade allt på rött.

Vinna eller försvinna typ....

Fick igår ett lån beviljat på 350.000 kr och funderar på att göra detsamma...

Jag sökte lån via Advisa och är förvånad över hur många erbjudanden jag fick, jag hade 4 ff, 1,7 i betyg, årsinkomst på 338.000 kr, underskott på 26.000 kr, ett kreditkort på 50.000 kr där 10.000 kr är utnyttjat, ett kreditkort på 75.000 kr där jag maxat samt ett blancolån på 240.000 kr.

Det jag tycker är konstigt är att endast 1 st krävde lösen av lån och krediter, Ica... Räntan låg på mellan 4.99 % och 14 %. Valde Marginalen som erbjöd lägst ränta.

Verkar som dom är jäkligt frikostiga med lpn efter att det ett tag varit svårt eller vad säger ni?

Härligt. Visst har dom blivit mer generösa igen. Jag sökte med 15% uc och 8 ff och fick låna upp till 275 k till 8%. Fick även fler erbjudanden som var hyfsade räntor.

Skulle ej rekommendera detta. Skulle du vinna så kommer du förmodligen vilja vinna mer och tillslut spela bort allt. Läs andras historier här om spelproblem mm. Inget som man vill hamna i

Läste om en engelsman som tog ett lån och åkte till las Vegas och satsade allt på rött.

Jag sökte lån via Advisa och är förvånad över hur många erbjudanden jag fick, jag hade 4 ff, 1,7 i betyg, årsinkomst på 338.000 kr, underskott på 26.000 kr, ett kreditkort på 50.000 kr där 10.000 kr är utnyttjat, ett kreditkort på 75.000 kr där jag maxat samt ett blancolån på 240.000 kr.

Det jag tycker är konstigt är att endast 1 st krävde lösen av lån och krediter, Ica... Räntan låg på mellan 4.99 % och 14 %. Valde Marginalen som erbjöd lägst ränta.

Verkar som dom är jäkligt frikostiga med lpn efter att det ett tag varit svårt eller vad säger ni?
Om det var inte ironi i ditt inlägg kom ihåg att utgången blir likadant för din del oavsett om kulan hamnar på röd eller svart. Det blir svart för din del och det är bara tidsfrågan!!!

Grattis!

Hur många erbjudanden fick du exakt och vilka summor?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp