Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Rösta fram årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem!

(omröstningen är stängd o klar för i 2022)

Rösta fram årets mest kunniga samt hjälpsamma medlem under länken ovan!

Nomineringarna kommer från https://www.lånforum.se/threads/nominera-årets-mest-kunniga-hjälpsamma-medlemmar-2022.21172/

Kriterier för nominering
- Mest kunniga medlem: En medlem som tillfört forumet spetskunskap inom ett visst område.
- Mest hjälpsamma medlem: En medlem som hjälpt andra med svar på frågor i stor utsträckning.

Resultatet i omröstningen är dolt samt bara en röst per medlem.

Nominerade:

Mest kunniga
@Lasseman
@Lize
@Doodles
@Insatt

Mest hjälpsamma medlem
@Terry_
@Myra
@Anam
@Squashen
@Maria N

Senast ändrad:
Hej alla underbara! Har inte haft tid att logga in här på ett tag och när jag loggar in idag så möts jag av en underbar värme fr alla er som nominerat mig till årets mest hjälpsamma, tack fina ni, det värmer så otroligt mkt ska ni veta att läsa det.
Tyvärr är den tråden stängd för nya kommentarer så jag hann inte med mina nomineringar men jag vill ändå skriva det att jag hade velat nominera @Doodles @Squashen @Anam @Maki @johanc84 för att ni är fantastiska medlemmar som inte bara kämpar som bara den men även stöttar och lyfter oss andra och alltid tar er tid för oss andra och engagerar er i forumet. Finns många andra också som jag uppskattar enormt och som gör att det är värt att hänga här och ge av sin egen tid år efter år <3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp