Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Råkat betala en räkning två gånger - vad gäller?

Hej,
Jag betalade en räkning till Wasa Kredit två gånger men den ena betalade jag 3.000 den andra 2950.

Oklart varför ungarna skrek jag var trött, det bara blev så.

Men grejen är den att dessa pengar behöver jag verkligen så har absolut ingen tanke på att amortera extra på det.

Jag har naturligtvis hört av mig direkt idag till Wasa Kredit men vad är det som gäller, har jag rätten på min sida att få tillbaka pengarna?

Eller kan dom säga att det inte går eller liknande, någon med erfarenhet får gärna dela med sig.

Hej,
Jag betalade en räkning till Wasa Kredit två gånger men den ena betalade jag 3.000 den andra 2950.

Men grejen är den att dessa pengar behöver jag verkligen så har absolut ingen tanke på att amortera extra på det.

Jag har naturligtvis hört av mig direkt idag till Wasa Kredit men vad är det som gäller, har jag rätten på min sida att få tillbaka pengarna?

Eller kan dom säga att det inte går eller liknande, någon med erfarenhet får gärna dela med sig.
Om du säger till dem att pengarna som du betalt extra var till mat för att du ska klara dig denna månaden så kommer dom nog skicka tlllbaka pengarna till dig. Jag råkade betala 2 gånger till Wasa ett på autogiro och sedan manuell betalning och berättade då att pengarna var till mat och för att jag ska klara mig och allt jag hade kvar, ljög lite och så fick jag pengarna tillbaka.

Trodde du hade släppt allt.

Är det välskött kan dom säkert gå med på återbetalning, är det krångelkredit kan dom mena att det var rimlig extrabetalning eller för att betala ikapp och att dom tagit det i god tro

Hej,

Bästa är nog om du sparar undan så mycket och släpper allt. Känns helt meningslöst att betala 3000 kr till Wasa Kredit när löneutmätning stundar och fler inbetalningar till Wasa Kredit blir omöjliga

Bästa är nog om du sparar undan så mycket och släpper allt. Känns helt meningslöst att betala 3000 kr till Wasa Kredit när löneutmätning stundar och fler inbetalningar till Wasa Kredit blir omöjliga
Ser inte heller någon mening med det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp