Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Rådlös

Hej!

Har nu 720.000 kronor i skulder. En månadskostnad på cirka 8000 kronor för lånen och en sammantagen månadskostnad för hyra o mat, bensin, räkningar på 16.700 kronor. Jobbar som simpel väktare/ordningsvakt och har ingen annan utbildning. Håller på och gå sönder pga alla beslut jag har tagit som lett till detta och även.pga av den arbetsbelastning jag har på mig själv. Senaste året har jag aldrig haft en månad där jag gått under 200 timmar, som mest har jag haft 4-5 månader där jag kört 270-315 timmar. Vet inte riktigt hur jag ska reda ut detta som 30 åring, känns som att jag sumpat allt på bara ett års tid, då jag tidigare var skuldfri. Har gjort det mest bisarra som man kan göra genom och spekulera bort pengar på börsen som jag lånat. Det som ställde yill det för mig var en helg i augusti förra året då jag förlorade 500k på ett bräde, annars har det gått ganska bra även om jag inser att detta vid det här laget borde klassas som ett beroende.

Valt och lägga ner eller åtminstone pausa spekulerandet i råvaror och index tillfälligt men vet inte alls vart jag ska ta vägen på min lediga tid. Ser ganska bra ut och hade utan dessa bekymmren både försökt och antagligen hittat någon tjej som gillade mig tillbaka, men just nu känns det bara hopplöst. Vet inte hur länge jag orkar jobba som jag gör eller hur jag ska ta mig ur skiten. Har dessutom inget socialt liv att tala om och inget roligt att hitta på när jag inte jobbar förutom och träna. De senaste året har varit jobb i 12 timmars pass eller längre varvat med spekulerande på börsen där jag slaviskt följt kursstaplar och blivit stressad av att ha positionet över natten.

Hej!

Har nu 720.000 kronor i skulder. En månadskostnad på cirka 8000 kronor för lånen och en sammantagen månadskostnad för hyra o mat, bensin, räkningar på 16.700 kronor. Jobbar som simpel väktare/ordningsvakt och har ingen annan utbildning. Håller på och gå sönder pga alla beslut jag har tagit som lett till detta och även.pga av den arbetsbelastning jag har på mig själv. Senaste året har jag aldrig haft en månad där jag gått under 200 timmar, som mest har jag haft 4-5 månader där jag kört 270-315 timmar. Vet inte riktigt hur jag ska reda ut detta som 30 åring, känns som att jag sumpat allt på bara ett års tid, då jag tidigare var skuldfri. Har gjort det mest bisarra som man kan göra genom och spekulera bort pengar på börsen som jag lånat. Det som ställde yill det för mig var en helg i augusti förra året då jag förlorade 500k på ett bräde, annars har det gått ganska bra även om jag inser att detta vid det här laget borde klassas som ett beroende.

Valt och lägga ner eller åtminstone pausa spekulerandet i råvaror och index tillfälligt men vet inte alls vart jag ska ta vägen på min lediga tid. Ser ganska bra ut och hade utan dessa bekymmren både försökte och antagligen hittat en tjej som gillade mig tillbaka, men just nu känns det bara hopplöst. Vet inte hur länge jag orkar jobba som jag gör eller hur jag ska ta mig ur skiten. Har dessutom inget socialt liv att tala om och inget roligt att hitta på när jag inte jobbar förutom och träna. De senaste året har varit jobb i 12 timmars pass eller längre varvat med spekulerande på börsen där jag slaviskt följt kursstaplar och blivit stressad av att ha positionet över natten.
Klarar du av att betala om du jobbar normal arbetstid? Sök hjälp för beroende skulle tro du har liknande spelberoende. Prata med Skuldrådgivare och glöm inte bort att andas och tänka positivt. Du är ung det kommer fixa sig!

Klarar du av att betala om du jobbar normal arbetstid? Sök hjälp för beroende skulle tro du har liknande spelberoende. Prata med Skuldrådgivare och glöm inte bort att andas och tänka positivt. Du är ung det kommer fixa sig!
Ja klarar av att betala utan problem med enbart 160-170 timmar, men jag vet inte vad isåfall skulle göra med fritiden eller vad det skulle leda till. Vet ingenting längre.

Börja träna ihop med andra. Finns det gemensamma pass på gymmet så gå på dem. Bra sätt att träffa människor.

Jobbar du själv? Eller är ni en grupp afterwork är ju alltid nice. Ragga upp nån gammal kompis på fejjan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp