Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Råd - Samlingslån - AKUT

Det är väl inte toppen kanske, du kan inte räkna med så bra villkor

Nej men jag vet inte inte riktigt om jag ska söka ett litet för 55k då och sedan ta den dåliga räntan "sålänge" eller söka nytt för hela beloppet? :)

De verkar inte vara så mottagliga.. Min UC score på 6 är inte uppskattat..
Eftersom du har 6% i risk tror jag inte det blir bättre hos låneförmedlare. Nordea brukar vara resonabla och kan du inte bara baka in en del men även samla det i ett förmånligt privatlån hos dom, så är det absolut det bästa för din ekonomi.

Eftersom du har 6% i risk tror jag inte det blir bättre hos låneförmedlare. Nordea brukar vara resonabla och kan du inte bara baka in en del men även samla det i ett förmånligt privatlån hos dom, så är det absolut det bästa för din ekonomi.
Tack för svar, jag har haft ett tungt förflutet med spelmissbruk därav privatlånen.. Kollar med de imorrn.

Du måste prata med en handläggare. Deras internet ansökan är mer strikt. Du var kanske inne på ett kontor dock?
Jag fick prata med min handläggare, hon sa att eftersom att jag inte uppfyller kriterien "bra kreditvärdighet" så kan de inte ta min ansökan.

Kollade med Anyfin om de ville plocka min kreditskortfaktura för januari men de kunde inte heller hjälpa mig tyvärr.

Om du kan tänka dig att inte kunna fortsätta använda Klarna kan du få fakturan pausad i upp till 6 månader genom att be om att få hjälp med ”financial hardship”.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp