- Meddelanden
- 20
- Mottagna reaktioner
- 10
- Poäng
- 26
Ja precis.Alltså, 6% om du loggar in i kreddy?
Ja precis.Alltså, 6% om du loggar in i kreddy?

Eftersom du har 6% i risk tror jag inte det blir bättre hos låneförmedlare. Nordea brukar vara resonabla och kan du inte bara baka in en del men även samla det i ett förmånligt privatlån hos dom, så är det absolut det bästa för din ekonomi.De verkar inte vara så mottagliga.. Min UC score på 6 är inte uppskattat..
Tack för svar, jag har haft ett tungt förflutet med spelmissbruk därav privatlånen.. Kollar med de imorrn.Eftersom du har 6% i risk tror jag inte det blir bättre hos låneförmedlare. Nordea brukar vara resonabla och kan du inte bara baka in en del men även samla det i ett förmånligt privatlån hos dom, så är det absolut det bästa för din ekonomi.
Du måste prata med en handläggare. Deras internet ansökan är mer strikt. Du var kanske inne på ett kontor dock?Det fanns 0 intresse av att hjälpa mig tyvärr.
Jag fick prata med min handläggare, hon sa att eftersom att jag inte uppfyller kriterien "bra kreditvärdighet" så kan de inte ta min ansökan.Du måste prata med en handläggare. Deras internet ansökan är mer strikt. Du var kanske inne på ett kontor dock?