Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Råd sökes, direkt till SEB eller ansöka hos Lendo?

Vet dock inte om jag vinner på det i längden att lägga om lånet till ett annuitetslån med en lägre ränta på säg 5% istället för att behålla den raka amorteringen till en högre ränta..
återbetalningstid som önskas är 6-7 år
Det borde gå att räkna ut hur utfallen blir med båda alternativen.

Fick du lösenkrav på allt?
Lösenkrav på allt .. ingen fara för mig för de jag vill lösa ligger allt synligt på UC. Hoppas jag kan få hem papperna idag och att de inte blir nåt strul. Tink hade gått igenom vad jag förstod och lånet ligger skapat med inlogg så borde väl vara lungt :p

Ville uppdatera att det slutade med att jag sökte på lendo efter att icabanken uppdaterat räntan så den landa på 8,44% efter riksbankens höjning.
Fick väldigt många erbjudanden och inte så dåliga räntor som man kan tro i dessa tider.
Två på 4,63% sen ramla de vidare på 4,66 - 4,85 - 5,34. Totalt 18 erbjudanden.
Nyttjade lånekalkylen som var länkad över och såg skillnaden. Men sänkte räntan med nästan 4%!! Och bekräftat att den valda bankens höjning av räntan är gjord 21/9 så kommer inte få ngn höjning inom snar framtid.

Ville uppdatera att det slutade med att jag sökte på lendo efter att icabanken uppdaterat räntan så den landa på 8,44% efter riksbankens höjning.
Fick väldigt många erbjudanden och inte så dåliga räntor som man kan tro i dessa tider.
Två på 4,63% sen ramla de vidare på 4,66 - 4,85 - 5,34. Totalt 18 erbjudanden.
Nyttjade lånekalkylen som var länkad över och såg skillnaden. Men sänkte räntan med nästan 4%!! Och bekräftat att den valda bankens höjning av räntan är gjord 21/9 så kommer inte få ngn höjning inom snar framtid.
Lycka :faceheart:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp