Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Råd om samlingslån

Min skuld är 650 000 i blanco utspritt på flera långivare. Högsta räntan är Bank Norwegian med 14 %. Har också en kredit på 50 000.

Jag har kämpat ett tag och försökt vänta ut alla mina ff men har nu 13 stycken kvar och de kommer inte att försvinna förrän i höst. Mitt UC är 5,7.

Om jag söker samlingslån nu, finns det ens en chans att man får något ?
Tanken är att jag sen när alla ff då är borta utom den från nu i så fall så kan jag söka igen och få bättre ränta. Eller tänker jag fel ?

Min skuld är 650 000 i blanco utspritt på flera långivare. Högsta räntan är Bank Norwegian med 14 %. Har också en kredit på 50 000.

Jag har kämpat ett tag och försökt vänta ut alla mina ff men har nu 13 stycken kvar och de kommer inte att försvinna förrän i höst. Mitt UC är 5,7.

Om jag söker samlingslån nu, finns det ens en chans att man får något ?
Tanken är att jag sen när alla ff då är borta utom den från nu i så fall så kan jag söka igen och få bättre ränta. Eller tänker jag fel ?
Vad har du för inkomst och hur mycket vill du samla? Kan meddela att samlingslån har blivit vääääldigt svårt att få för högre belopp. Jag hade 2-3% och ansökte om att låna 20% av årsinkomsten och många banker valde att inte ge erbjudande.
Med 13 ff kommer du inte få några erbjudanden eller väldigt dålig ränta, räntan blir troligen runt det du har nu 14% eller högre.

550 000 i inkomst. Skulle vilja samla 200-300 000.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp