Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Råd om hur jag samlar mina krediter på bästa sätt.

Går jag in på länken för medlemslån via Unionen får jag upp 3 alternativ: NORDEA, SEB och Swedbank. Det går alltså att ansöka hos endera av dessa banker.

Jovisst går att att söka medlemslån hos dem med......vad jag menade var att jag idag inte är kund hos någon av dessa "storbanker". Får jag inget besked imorgon så ringer jag upp dem och frågar hur det ligger till.

Vet bara att när min son sökte lån där tog det ett tag innan han fick svar via brev hoppas att du får ett positivt besked i morgon.

Igår kom tydligen posten lite senare än vanligt för när jag kollade vid lunch så låg ett brev från Nordea.....har precis varit på ett av deras kontor och öpnnat ett återbetalningskonto, ringt till lånehandläggare som nu skickar ut skuldbrev att skriva under. Lånet betalas troligen ut i slutet av nästa vecka

HURRA HURRA STORT GRATTIS till dig Zantos så trevligt att gå in och läsa att du fick lånet och till bra ränta:):):)

HURRA HURRA STORT GRATTIS till dig Zantos så trevligt att gå in och läsa att du fick lånet och till bra ränta:):):)
Tack så mycket! Riktigt kul, blir av med en del dyrare (15-23% ränta) avbetalningar/krediter samtidigt som jag kan investera i en bra kamera som i sin tur säkerligen kommer generera mer inkomster

stort grattis man blir glad när d löser sig för folk, nu hoppas jag me ska prova att utöka norwegianlån kmr ha 6ff på mån då tre går bort 28nov, har just nu 2.7 i risk på uc, men höga blanco på 388tkq just nu varav norwegian e på 110tkr, o en avbetalning pä 60tkr

stort grattis man blir glad när d löser sig för folk, nu hoppas jag me ska prova att utöka norwegianlån kmr ha 6ff på mån då tre går bort 28nov, har just nu 2.7 i risk på uc, men höga blanco på 388tkq just nu varav norwegian e på 110tkr, o en avbetalning pä 60tkr

Lycka till, hoppas det det går som du tänkt!

nu har 3ff gått bort har nu 6ff och 1.7risk på uc,, har bank norwegian 110tkr Swedbank 175tkr,, medlemslån nordea 58tkr och cashbuddy på 25 och collector på 47.

vill samla ihop kanske collector men främst betala av vivus och onea kmr behöve runt 60tkr vart ska jag vända mig???

norwegianånet togs i augusti fick avslag från norwegian i oktober skulle utöka med 40tkr då men uc togs inte då då hade jag 3.3 i uc och 9 eller 10ff

nu har 3ff gått bort har nu 6ff och 1.7risk på uc,, har bank norwegian 110tkr Swedbank 175tkr,, medlemslån nordea 58tkr och cashbuddy på 25 och collector på 47.

vill samla ihop kanske collector men främst betala av vivus och onea kmr behöve runt 60tkr vart ska jag vända mig???

norwegianånet togs i augusti fick avslag från norwegian i oktober skulle utöka med 40tkr då men uc togs inte då då hade jag 3.3 i uc och 9 eller 10ff
Har du försökt utöka Nordea medlemslån med bra ränta istället för att ta ett till blancolån?

vet inte om jag vågar o får avslag??? måste bli av med onea och vivus betalar jag 3400 i förlänging varje mån.. går inte så länge till

När kan jag ansöka om på norwegian om jag får avslag hos nordea tror ni ???

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp