Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Råd, medlåntagare mes dåliga förutsättningar eller enbart söka med en men med bra förutsättnigar

Ja, om jag ska vara ärlig trodde jag inte att jag skulle få något erbjudande. Fick 2, men det andra var nästan 20% ränta.

Inkomst, uc och synliga lån står i inlägg ovan. Finns hemmaboende barn, sammanboende, dock billig "hyra" i hus (min del ca 2500).
Sökte via lånförmedlare.

Sambon tyckte dock räntan var för hög, att vi skulle försöka få ned den.
Därför undran om det i regel brukar vara bättre med 2 sökande eller enbart 1 med bättre förutsättningar?
Medsökande/ensam sökande skulle i så fall ha:
uc 0,2
Kredit/blanco på 16.000
Lån med diverse säkerhet för ca 1,9 milj. Ink ca 500.000.

vilken var den andra du fick erbjudande från? Ni får säkert bättre ränta ihop, men då bör du vänta minst två månader med att söka igen så förfrågan inte är så färsk.

Ja på advisa.
Nej faktiskt inte, håller på att fixa till ucn lite nu. Stängde av 2 krediter osv, så väntar ut ett ff i juli så testar jag igen då!

Fast med så bra UC borde det ha gått. Jag skulle kontakta några av bankerna och höra efter, så du inte slösar en UC till. Är totalbelåningen för hög? Inkomst för låg? Etc etc

Fast med så bra UC borde det ha gått. Jag skulle kontakta några av bankerna och höra efter, så du inte slösar en UC till. Är totalbelåningen för hög? Inkomst för låg? Etc etc

Antar att det är för hög skuld mot inkomsterna. Typ 250% mer ju

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp