- Meddelanden
- 38
- Mottagna reaktioner
- 4
- Poäng
- 11
9.95 för att vara exakt. Nystart. Brorsan höll på att få lån där i oktober, men föll på målsnöret. Blir klart på torsdag om allt går i hamnVilken bank?
9.95 för att vara exakt. Nystart. Brorsan höll på att få lån där i oktober, men föll på målsnöret. Blir klart på torsdag om allt går i hamnVilken bank?
9.95 för att vara exakt. Nystart. Brorsan höll på att få lån där i oktober, men föll på målsnöret. Blir klart på torsdag om allt går i hamn
Ska inte försvara dom, men just nu känns dom sen den bästa lösningen. Förhopningvis är det bara i 1 år innan han har ett nytt lån, med bättre ränta
Vi hade ett redan pågående ärende hos dom sedan oktober då han sökte själv men föll på målsnöret. Så vi kunde logga in mha hans bank id så började vi där vi avslutade sist, fast nu la vi till mig i ekvationen och då fick vi ett erbjudande. Nystart tog en kreditupplysning på honom igen, visserligen kanske jag skulle sökt via t.ex. advisa men jag kände att det var lite risky eftersom Nystart kanske inte hade "fångat" upp hans sökning med deras filter och det hela hade slutat med 0 erbjudanden och vi hade ändå vänt oss till Nystart då vi har en bra kontakt där, och dom då skulle ta ytterligare en kreditupplysning. Skuldbrev är påskrivet och klart. Nu är det bara mina senaste lönespecar som fattas som jag kompletterar med imorgon.Ja, men dåså. Känns det bra så är det ju strålande! Sökte du direkt via nystart eller via en förmedlare? Om det var direkt via nystart förstod jag inte riktigt varför du hade pratat med deras kundtjänst flera gånger samt loggat in via BankID flera gånger på bara en dag. Lånet är väl inte ens upplagt än?
Vi hade långa diskussioner i oktober om hans transaktioner, och jag tror dom var nöjda med mina svar sist. Förhoppningsvis ska det inte vara några problem, speciellt inte när jag även går inte som medlåntagare..Har dom granskat hans transaktioner? Många som fallit på målsnåret hos dom.
Mhm, jag förstår att det bästa är att jag söker själv. Men jag vill inte stå som huvudlåntagare
Jag vet. Men det finns medlåntagare, därmed också huvudlåntagare.. Sen kan man definiera det hur man villFinns ingen huvudlåntagare, man är lika mycket låntagare bägge 2