Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Råd angående ett samlingslån jag behöver nu i januari.

Det är ett mycket märkligt råd. Isåfall 500x2.

Bankerna jobbar med volymbaserade räntor dvs ju högre belopp desto lägre ränta i många fall så det är bättre att söka på 500.000.

Jag ser inte varför du i din sits inte skulle söka på 500. Skulle bankerna inte kunna bevilja dig 500 så beviljar dom det beloppet dom kan erbjuda, du får alltså inte avslag rätt av för att ”det sökta beloppet är för högt”.
Skulle du få en alldeles för hög ränta på 500 så kan du alltid ringa förmedlaren och be dom justera beloppet till 350 om du hade kunnat tänka dig att ta den räntan på det beloppet. Detta görs utan ny kreditupplysning.

Det sista du skriver skulle jag avråda dig ifrån då de flesta förmedlare jobbar med Remember så varför ska du vända dig till endast 1 bank på 1 uc när du kan jämföra med 40tal banker inklusive Remember på 1 uc?

Forex, lån och spar, sevenday, resurs bank, collector, nordax, komplett, avida, Remember, norwegian, lendify, Ica banken, nordnet, Nordea, SEB, Swedbank är några som har maxbelopp över 350.000
Tack för input! Är det för tätt inpå att söka när senaste FF gjordes slutet på september?

Söka nu eller januari? Jag skulle väntat till åtminstone 8 januari. När försvinner resten av förfrågningarna?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp