Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rätt att ta ut sitt pensionsparande

Skickade meddelande via mina banksidor och inga problem att ta ut sina pensionspengar.
Under 44000 kr och det är 30 procent skatt.
Fick svaret att det går bra och de undrade bara vilket konto de skulle betala ut det till.

Har swedbank och ca 14 000 kr på nått ip pensionsspar
Gränsen i år är 44300 om man ska vara noga

Kan man göra så, byta till andra fonder? Och därmed få ut pengar?

Du missförstår lite.
Se till att få ner värdet under 44300 genom att välja fonder man tror kommer rasa i värde:)

Skickade meddelande via mina banksidor och inga problem att ta ut sina pensionspengar.
Under 44000 kr och det är 30 procent skatt.
Fick svaret att det går bra och de undrade bara vilket konto de skulle betala ut det till.

Har swedbank och ca 14 000 kr på nått ip pensionsspar

Behövde du inte ringa telefonbanken? Min man frågade via sin banksida och han hade fått svaret att han skulle ringa telefonbanken och få hjälp där...gick ej via banksidan. ..

Jag behövde bara skriva till min kontakt via banksidan , vi hade bara kontakt så

Min sambo har skulder och ett pensions par som heter ip varje månad dem drar pengar. Kan han få ut de pengarna då eller vilka pensions spar kan man få ut?

På Swedbank står det individuellt pensionssparande på hans konto. Är det de pengarna han kan få ut?

På Swedbank står det individuellt pensionssparande på hans konto. Är det de pengarna han kan få ut?

Om det kontot innehåller mindre än 44300 så. Swedbank verkar godkänna uttag i övrigt

Man kan inte ta ut 44300kr och låta resterande vara kvar? ;)

Nej det går tyvärr inte saldot på kontot får inte överstiga 44300

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp