Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ränteuppgifter via post?

vivus vägrar att tala om kontrolluppgifterna när man har kontakt med dom.

svaret från dom

dessa uppgifter har sickats till skatteverket när du får din deklaration så kommer att beloppet stå med där. annars så kan du alltid logga in på din profil och själv gå igenom dina lån och då räkna ut räntan..

Vad är det för muppställe? Svårt att svara på en enkel fråga

Jag saknar flera uppgifter. Visst att en stor del av mina krediter är förfallna och ligger på inkasson eller kronofogden. Men jag VET att jag ska få från cash2you och onea till exempel. Förmodligen ett par till.

Jävligt dåligt skött.

Menar ni alltså att vissa kanske inte redovisar räntan till Skatteverket?

Ne men endel skickar inte ut kontrolluppgifter till oss

Hej nu börjar det väl bli dags igen för ränteuppgifter från alla våra hemska partners in crime. Någon som har lust att delge vilka som Skickar via vanlig post. Det är ju scenariot de flesta av oss vill undvika.
Själv har jag idag fått på internet kontrolluppgift på kredit handelsbanken. Så då tänkte jag att nu drar det igång.

Hej nu börjar det väl bli dags igen för ränteuppgifter från alla våra hemska partners in crime. Någon som har lust att delge vilka som Skickar via vanlig post. Det är ju scenariot de flesta av oss vill undvika.
Själv har jag idag fått på internet kontrolluppgift på kredit handelsbanken. Så då tänkte jag att nu drar det igång.

Har fått från SEB via traditionell post.

Hej,

Vi kommer lämna informationen via "mitt konto" när man är inloggad, per den 31 mars. Ingen post kommer skickas hem till låntagare.

Vänligen
Savelend

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp