Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Qstar, vilket inkassobolag

Någon som vet vilket inkassobolag qstar använder sig av?

Vääääldigt sent svar, men mitt gick till Svea Inkasso.

Är det någon som vet om man kan använda kortet igen efter man betalt skulden hos inkasso eller om det är låst framöver med pga misskött betalning?

Är det någon som vet om man kan använda kortet igen efter man betalt skulden hos inkasso eller om det är låst framöver med pga misskött betalning?

Jag kunde fortsätta använda mitt, dock betalade jag skulden samma dag som det skickades till inkasso, så ärendet återkallades från Svea.

Mitt hamnade också hos Svea har dock inte slutbetalt ännu så vet inte om kortet fungerar efter inkasso tyvärr .

Mitt hamnade också hos Svea har dock inte slutbetalt ännu så vet inte om kortet fungerar efter inkasso tyvärr .
Tack för svar!
Jag betalade in min skuld idag. Mejlade dem men inte fått svar än. Jag kan uppdatera när jag fått svar/fått reda på det om du vill.

Fick svar via mejl:
”Hej ****!
När betalningen inkommer till oss från SVEA så ska dit konto öppnas igen men för att vara säker kan du alltid ringa in.
Det kan ta några extra dagar när det gäller inkassobetalningar.”

Swishade Svea i fredags och har fortfarande inte kommit in till Qstar.
Återkommer så fort det gjort det och jag testat om kortet funkar.

Haft mejlkontakt med Qstar. Skulden reglerad, kontot upplåst och idag kunde jag använda det! :D

Kan man bara tanka med det kortet eller?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp