Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Qliro lån erfarenheter & instantor?

Tjena

blev precis beviljad lån hos Qliro och avtalet är undertecknat mm. Men när jag skulle ange utbetalningskonto var jag tvungen att logga in på min bank och välja konto där. Är det för att de använder Instantor? Har någon erfarenhet av just Qliro? Jag kan inte hitta någonstans att de använder Instantor

tack på förband

I det steget skulle jag säga att det ända den inloggningen gör är att dom bekräftar att kontot är ditt

Hej, har inte svar på just din fråga men lite nyfiken vilken UC-score du hade när du sökte?

Tack för svar! Jag tror också det är för att bekräfta kontot då jag inte kan hitta någonstans att de skulle använda instantor (som jag personligen tycker är för mycket).

har 9 i score så inte världens bästa, fick 9.6% i ränta, och lånet skulle betyda mycket. Skulle få svar imorgon!

Hur mycket sökte du på? Vad var dina förutsättningar? Har funderat själv på Qliro

Hej!

Jag har ett lån på 150k 5,90% ränta hos Qliro och tycker det har funkat utmärkt.
Bra service och enkelt att prata med dem om man skulle behöva en betalfri månad. Och jag fick med logga in och bekräfta mitt konto.

Lycka till!

Vad tar Qliro för upplysning vid låneansökan?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp