- Meddelanden
- 1 111
- Mottagna reaktioner
- 592
- Poäng
- 597
Aah okej! Kommer man få en skatteskuld nästa år eller är detta beräknat på plus minus noll?Jag har 12 %.
Aah okej! Kommer man få en skatteskuld nästa år eller är detta beräknat på plus minus noll?Jag har 12 %.
Jag har haft 12 % i flera år får alltid tillbaks påAah okej! Kommer man få en skatteskuld nästa år eller är detta beräknat på plus minus noll?
Hur mycket betalar du i räntor per år?Jag har haft 12 % i flera år får alltid tillbaks på
Skatten ändå . Aldrig restskatt
Det beror på om du angav korrekta uppgifter i ansökan.Aah okej! Kommer man få en skatteskuld nästa år eller är detta beräknat på plus minus noll?
Va hade du för årslön då och avdragen skatt?Det beror på om du angav korrekta uppgifter i ansökan.
Glöm inte skicka beslutet till lönekontoret. Det räcker bara med första sidan där beslutet står.
Jag hade fick beslut om 16% förra året. Betalade ca 50 000 kr ränta.
Lön: 366 000 krVa hade du för årslön då och avdragen skatt?
Han får tycka vad han vill, lämnar du beslutet till lönekontoret så måste de följa den.Min chef tycker de låter helt galet att betala 16% när vi drar 30% normalt vis
Ja så är det. Han menar nog mest att det låter orimligt att betala hälften i skatt osv. Att jag kommer få skattesmäll nästa årHan får tycka vad han vill, lämnar du beslutet till lönekontoret så måste de följa den.