Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Profilkredit nu Bisnode istället för UC

Så 3-2-1 ger ingenting :D

Va tvungen att testa . Hjälper mig att brygga lite . Har bisnode 3 ca 10 ff sökte på 9000 blev erbjuden 6000 . Pengarna på kontot på 5 min .

Tänkte bara ha det i 1-2 månader så det funkar . Första betalning den 25 Jan så det va ju bra .
Då vet ni

Testade också för att betala av lite skitlån. Sökte 25k blev erbjuden 22k som jag accepterade. Står att pengarna ska komma inom 1-2 dagar, få se om det stämmer.

Så ni som sökte fick bara en förfrågan i Bisnode och inte i UC?
Behöver nämligen 10.000:- rätt så snabbt och dessa verkade schyssta med tanke på summorna ni fick baserat på betygen.
Kommer sannolikt betala bort det inom 2-3 veckor så månadskostnad är inget problem.

Så ni som sökte fick bara en förfrågan i Bisnode och inte i UC?
Behöver nämligen 10.000:- rätt så snabbt och dessa verkade schyssta med tanke på summorna ni fick baserat på betygen.
Kommer sannolikt betala bort det inom 2-3 veckor så månadskostnad är inget problem.
Ja inget i UC

Jag har inte fått min kopia men sökte med 13ff på Bisnode och fick avslag, inkomst 685' för 2018...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp