- Meddelanden
- 2 549
- Mottagna reaktioner
- 2 184
- Poäng
- 1 427
Håller med "personer från insidan" hahahaha.Väldigt många sådana här trådar på sista tiden.. samma personer?
Håller med "personer från insidan" hahahaha.Väldigt många sådana här trådar på sista tiden.. samma personer?
Haha!Håller med "personer från insidan" hahahaha.
Så om man vill få ut den största möjliga summan man kan få ut, hur ska man då gå tillväga? Proffsen kanske inte vill dela med sig av sina knep, jag vet att det finns "ligor" som arrangerar detta för folk. Erbjudandet brukar ligga i att folk med en årsinkomst på runt 200k kan få ut runt 1miljon i lån, och detta mot en avgift på 10-20% till "ligan". Låter spontant inte som en bra deal. Jag har försökt att läsa på och lära mig så mycket jag kan, men det känns nog lönlöst om man inte har info från "insidan".
Jag tänker väl att med en årsinkomst på 400k borde man åtminstone få till minst 2 stora banklån på 300k var, Tot 600k
Sedan maxa kreditkort och smålån.
Hur gör man egentligen?
Biznode
UC
Creditssafe
Har dessa tre något form av samarbete?
Jag antar att man ska försöka ta lån på så många banker som möjligt exakt samtidigt. Har läst mig till att det både går och inte går. Någon som kan berätta med uppdaterad info?
Tips och Trix?
Mvh

Håller med dig helt. Lite fel forum...Mycket tok ska man få läsa. Här inne vill folk få hjälp att bli av med sina skulder medans du vill ha hjälp med att maxa din summa att få ut, av vilken anledning och varför tror du vi skulle hjälpa dig? Med tanke på ditt nickname så kan man tro att du inte behöver pengar överhuvudtaget!!
Tydligen har du inte försökt tillräckligt för att förstå hur detta fungerar så det är bättre att kontakta någon på "insidan" om du är villig att förstöra ditt liv.
Du kanske kommer tillbaka hit sen när du har förstått hur dumt det var och kreditbolagen jagar dig och du får inte ekonomin att gå ihop. På återseende![]()
Tack för det enda seriösa(?) Svaret. Du får gärna utveckla detta. Anställningsintyg, lönespecar medmera är ju inget problem. Men att få till taxerad inkomst är svårare. Det går ju självklart med metoder, men dessa tar ju lite tid. Dessa "ligor" brukar fixa allt inom en vecka!"Ligornas" knep är att förfalska dokument...
Vilka är dessa "vi" som du representerar? Ett gäng nollor som inte vet hur man sköter sin ekonomi? Inget illa menat, men det är definitivt inte din hjälp jag söker. Eftersom du inte kan komma med ett relevant svar så kanske det är bättre att vara tyst och gå vidare till hur du ska lösa dina skulder istället? Kanske någon annan kan besvara frågan. Hittade detta forum igår, visste inte att det rörde sig om nån slags fattigmanssekt.
Vad är det som är så roligt med att citera "insidan"? Om jag kände någon med info från "insidan" dvs en banktjänsteman som vet exakt hur saker och ting fungerar och hur man kan arrangera detta så skulle jag väl inte fråga här?
Men en sak har du rätt i, det var verkligen dumt att fråga nåt här, då det hittills endast dykt upp totalt efterblivna svar från pojkar som inte kan sköta sin ekonomi. Bli inte sura på att andra försöker tjäna lite deg pojkar! Hur, var och när ska jag inte behöva förklara, då det uppenbart finns 1000olika sätt som vem som helst med normalbegåvning bör kunna lista ut, alldeles på egen hand!
Vet inte om du kan läsa dessa eller om den är låsta. Även de som tagit lånen åtalas för grovt bedrägeri medelst brukande av falsk urkund.Tack för det enda seriösa(?) Svaret. Du får gärna utveckla detta. Anställningsintyg, lönespecar medmera är ju inget problem. Men att få till taxerad inkomst är svårare. Det går ju självklart med metoder, men dessa tar ju lite tid. Dessa "ligor" brukar fixa allt inom en vecka!