Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Process hantering många lån samtidigt

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej gött folk.

Hur många privata lån kan man få av stora banker och blanco lån samtidigt?

Alltså om man utför en lån ansökan samtidig hos alla banker och sedan accepterar alla lån man får.

Jag menar ifall det tar mellan 1-3 dagar eller mer för banken att processera ansökan och sedan ge besked. Är det samma förutsättningen som kommer gälla för mig t ex inga tidigare lån, noll förfrågningar och års inkomst på 370 K.

Om man utför nu t ex 10 lån samtidgt, typ 4 lån på stora banker typ 400 K var och resterande 150 K på blanco lån. Kommer min uc och FF var detsamma för alla med tanke på att man ansöker samtidigt det?

Jag vill investera och är behov av så mycket som möjligt samtidigt betala av. Det är en risk som jag beräknat och är redo att ta. Jag riktar på 2 miljoner.

Men jag vill inte förstöra min kreditvärdighet utan vill vara säker på vissa saker.

Svara gärna om du har kunskap.

Du kan inte ansöka samtidigt. En ansökan kommer oavsett hur snabb du är alltid att vara någon millisekund innan den andra, och så fort en annan är före så syns den på upplysningen efter och påverkar betyget, så klipper du till med 10 ansökningar kommer den sista banken som får din förfrågan se 9 som är gjorda samma dag.

Bra svar där min vän, tack.

Vad är dem bästa metoderna för att få så myclet mycket pengar som möjligt via lån?

En vän berättade för mig att , en kille satsade 1.5 mille på bitcoin 2019.
Han fick hjälp av en bankman med lån.
Bankmannen fixade till honom 1.9 mille varav bankmannen tog 120 K för jobbet.

Hans inkomst var 250K om året och inga skulder.

Försöker förstå hur den personen lyckades utföra detta.

Bankmannen tog flera lån via olika banker.

Har den bankmannen kvar sitt jobb idag?
Det har förekommit att personal på bank ger lån till kunder som ej är kreditvärdiga nog och då tar betalt för det. Givetvis sker ju den betalningen under bordet.
T.ex. ger lån på 1 mille och tar 100 000 för det. De brukar dock inte behålla sina jobb särskilt länge.
Det var ganska nyligen lite skriverier i media om just ett sånt fall, tror det var nån bank i Jönköping eller nåt.

Man hör oftast solskenshistorier. Han hade knappt inkomst men fick låna 2 mille. Köpte bitcoins och är idag miljardär med stor kuk.

Bankmannen vet jag inget om för det var utanför min krets. Men den personen som lånade visade mig på papper pengarna på kontot som bank mannen överförde.

Mr Invester bor inte längre i Sverige pga den tur och risk han tog med bitcoin.

Ni andra Lallare kan säga fuck vad ni vill, Zero fuck is given.

Snubben hade bollar att krasha sitt liv men den besluten han tog var lång tids planering. Han betalar tillbaka för lånet också. Kan nog säga att han är skuldfri säkert idag.

Jag vet inte vart han är längre idag men kan nog säga att han mår kung just nu.

Jag vågar inte utföra samma risk.

Jag vill bara förstå hur kan bank mannen fixa så mycket pengar via lån från andra banker.

Det var fler tals banker som beviljat lånet med olika summor som kom upp till 1.8 mille.

Denna tråd är inte personligt för mig utan belysa för andra människor som borde få samma förutsättning och vill ta risker att göra något form av investeringar.

Kan nog hitta dessa bankmän själv dock ogillar jag dessa människor, deras girigheten stinker rövhålen. Har haft med 2 att göra efter noga reflektion valde jag att skippa dessa människor.

Dem vet hur dem ska utnyttja systemet och sedan utnyttja andra människor.

Jag vill knäcka deras kod och sprida detta till alla människor.

Ponera att det du säger är sant -att en ”bankman” hjälpt en ”investerare” att ta massa flera olika lån från olika banker till ett värde av 1,9 miljoner och betalats 120 000 kr för det. Då är investeraren rejält jäkla lurad eftersom bankmannen inte har någon som helst möjlighet att påverka andra bankers lånutgivning, och då kan han lika väl själv sitta och söka lån efter lån -helt gratis. Med 250k om året skulle jag gissa att det går att skrapa ihop runt miljonen i blanco -och snabblån om man går systematiskt till väga (”lurar systemet”). Din vän investeraren måste haft annan egendom för att kunna få så mycket lån (om inte ”bankmannen” gav ett stort lån från den bank hen själv jobbade på).

Jag skulle dock vara beredd att slå vad om 1,9 miljoner att din vän investeraren inte existerar, men då är jag ju också spelmissbrukare. :rolleyes:

Det finns exempel på när en av storbankerna blev blåst av en eller ett par anställda att ge ut lån som inte var i sin ordning, jag har för mig man hittade på säkerheter på något vis, så det beviljades som bolån fast det fanns inga fastigheter i bakgrunden.
Gissar hela det gänget sitter med ganska ordentliga skulder och någon löneutmätning av något slag och kommer inte kunna få skuldsanering på många år.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp