Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Problem med bokföring hos kfm

Kommuner brukar det gå smidigt med, ring kundservice och kolla vad bekymret är.

Aa, Gör det imorgon.
Meddelar här vad jag får för svar.

Ja berätta gärna, för själv har ja spenderat denna regniga & lite ”dagen efter” söndag med att logga in på de inkasso bolag som har mina skulder och där ser allt rätt & riktigt ut. Dom har alltså fått månatliga inbetalningar från KF. Att sen läsningen inte var en rolig sådan är en helt annan diskussion... :(

Ja berätta gärna, för själv har ja spenderat denna regniga & lite ”dagen efter” söndag med att logga in på de inkasso bolag som har mina skulder och där ser allt rätt & riktigt ut. Dom har alltså fått månatliga inbetalningar från KF. Att sen läsningen inte var en rolig sådan är en helt annan diskussion... :(

Förstår dig, Men skönt att det går rätt till iallafall!
Du är super som kämpar på det ska du veta.

Åhh...tack för fina ord! :) Såååå guld värt ska Du veta...& Du, detsamma ”right back” till Dig... :)
Pratade med fogden tidigare idag, Damen skyllde på ett så kallat "dator fel"
Hon kunde klart och tydligt se att pengarna har dragits, Men inte att de utbetalts.
Det ska tydligen va ett ganska så utbrett problem.
Ingenting kan göras åt räntan som tickat på, Så får klara mig med ett "ursäkta"..
Det ska iallafall åtgärdas snarast..

Pratade med fogden tidigare idag, Damen skyllde på ett så kallat "dator fel"
Hon kunde klart och tydligt se att pengarna har dragits, Men inte att de utbetalts.
Det ska tydligen va ett ganska så utbrett problem.
Ingenting kan göras åt räntan som tickat på, Så får klara mig med ett "ursäkta"..
Det ska iallafall åtgärdas snarast..

Ärligt talat alltså :mad::mad: man blir ju helt skogstokig... Allt man får är alltså ett ”ursäkta” - känns mer som en duktigt FET käftsmäll... :mad:

Ärligt talat alltså :mad::mad: man blir ju helt skogstokig... Allt man får är alltså ett ”ursäkta” - känns mer som en duktigt FET käftsmäll... :mad:
Jag har gått back cirka 2000 kr i "rränta" på grund av deras misstag haha.
Du förresten, Tipsade dig om att logga in på inkasso bolagens sidor så du kunde få se dina belopp.
Var försiktig med det, Idag prata jag med tre av mina stora bolag.
Beloppen som de säger att jag har att betala och beloppen som står på deras sidor stämmer inte alls i två av tre fall.
Stämmer inte heller på Bisnode när man sitter och räknar ihop skuldsaldot.
Och ja, Alla, exakt alla skulder är hos fogden, Ingenting dolt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp