Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Problem med bokföring hos kfm

Förstår inte riktigt hur det alltid ska strula på något sätt.
Känns som att man är fast i en loop där man gång på gång ska agera problem läsare.
Min utmätning har dragits 2 månader i rad nu.
Men ingenting har betalats in?
Räntorna tickar på, Och skulderna ökar smått men stadigt.
Hade de låtit mig sköta det själv så hade det varit så mycket lugnare.
Uselt faktiskt, Nu får vi se hur det går med januari lönen utmätning, Om den faller på plats eller inte.

Känns som att man är fast i en loop där man gång på gång ska agera problem läsare.
Uselt faktiskt, Nu får vi se hur det går med januari lönen utmätning, Om den faller på plats eller inte.
Det har säkert betalts in men räntorna slukar allt plus så det du betalar in genererar inte något minus på skulderna.

”Hade de låtit mig sköta det själv så hade det varit så mycket lugnare”

Som du säkert vet går det alldeles utmärkt att göra upp avbetalningsplaner med dina borgenärer och då sköta betalningarna i den ordning du önskar.

Förstår frustrationen men den bör möjligen riktas mot utsugarbolagen som lånar ut till människor med sämre förutsättningar/dålig kreditvärdighet men det är inte KFM:s fel att du har utmätning.

Hmm...hur vet Du att inget har betalats in?! Skulle vara intressant att få veta för min egen del?! Loggar Du in på respektive borgenär & följer status där eller?!

Är det inte så att pengarna som kommer in till KFM är mindre än räntorna på dina totala skulder?
Misstänker att KFM av dig tar 15-20.000 i månaden. Det blir ju inte så jäkla mycket om du har dåliga lån och krediter uppåt en miljon. Tyvärr.

Hmm...hur vet Du att inget har betalats in?! Skulle vara intressant att få veta för min egen del?! Loggar Du in på respektive borgenär & följer status där eller?!
Det gör jag, Vartenda en av dom.
Ringer till de som inte har en "mina sidor" på nätet.
Just därför jag vet att inte en krona har de fått sen 6/11-18..

Som du säkert vet går det alldeles utmärkt att göra upp avbetalningsplaner med dina borgenärer och då sköta betalningarna i den ordning du önskar.

Förstår frustrationen men den bör möjligen riktas mot utsugarbolagen som lånar ut till människor med sämre förutsättningar/dålig kreditvärdighet men det är inte KFM:s fel att du har utmätning.
Jag sitter inte här på grund av nån lånekarusell, Eller nåt spelmissbruk.
Mina skulder begrundar sig i annat..
Blir väldigt irriterad på en myndighet som inte gör det dom ska göra jo, Är inte arg på processen eller borgenärerna utan vill att det ska flyta på så som det ska vara.
Varför drar dom pengarna om dom sen inte betalar in dom?
Nästan så man skulle kunna tro att de går rakt in i någons ficka..

Oftast när man har en pågående utmätning så är inkasso bolagen ganska så motvilliga med avbetalningsplaner.
De får ju ändå in sina pengar, Så varför riskera en avbetalning plan?

Det gör jag, Vartenda en av dom.
Ringer till de som inte har en "mina sidor" på nätet.
Just därför jag vet att inte en krona har de fått sen 6/11-18..

What a fuck :mad::mad::mad: Nu måste ja göra detsamma!!! Har Du ringt KF & ställt frågan...VARFÖR???

Jag sitter inte här på grund av nån lånekarusell, Eller nåt spelmissbruk.
Mina skulder begrundar sig i annat..
Blir väldigt irriterad på en myndighet som inte gör det dom ska göra jo, Är inte arg på processen eller borgenärerna utan vill att det ska flyta på så som det ska vara.
Varför drar dom pengarna om dom sen inte betalar in dom?
Nästan så man skulle kunna tro att de går rakt in i någons ficka..

Orsaken till att du är där du är var inte det jag kommenterade på.

OM det är så att pengarna som dras via KFM inte går till dina räntor eller skulder är det såklart mycket illa. Som Kimsan fråga undrar jag också om du ställt frågan till KFM var pengarna hamnar om borgenärerna säga att pengarna inte kommit dem till handa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp