Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Privatleasing Volvo

Hej

såvitt jag vet så tar Volvo UC. Har läst att dom inte är stenhårda men frågan är om 11% anses för högt.

Mitt nuvarande avtal hos VW går ut om ca 14 månader och det är fn 12-13 månader leveranstid på en ny bil.

bör jag avvakta till typ maj när min uc bör gått ner (kredit nollad och städat upp lån nu i mars) och 1 ff försvinner 3/5, eller söka nu?

inga anmärkningar, 6ff idag.

Nej där har det beviljats trots stora skulder för indrivning, så jättetuff är dom inte..

Jag blev nekad av dessa för ca 4 år sen. Då hade jag kanske 10 ff. Inga betalningsanmärkningar eller skuldsaldo. Dock mer synliga lån än årsinkomst och och väldigt högt underskott. Årslön ca 400k.

Ringde till dom, killen trodde dom var hårda (lät mer vara baserat på inkomst däremot och jag har ju 480k om året) men ända råd var "chansa". Avvaktar nog till min uc hämtar sig.
Dom har tydligen avtal med Hertz om hyrbil till samma månadskostnad som bilen man beställt så även om jag blir utan bil så löser det sig nog.

3 maj försvinner en ff och då har jag hunnit få uppdatering av ny lön (förhoppningsvis), nollad kredit och städat upp mina lån, har jag tur hamnar jag i "bra" kategorin hos UC.

Senast ändrad:
Nu har Volvo höjtpriset med nästan 1000kr/mån på V90 som jag tänkte beställa i maj. Så besviken.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp