Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Saken är den om jag väntar till Juni så kommer jag att få massvis med betalningsanmärkningar vilket kommer minska lånechanserna avsevärt. Dom här 150 000 som jag vill låna är utspridda på alla möjliga smslåneföretag...

Jag tror som sagt att du kan testa Balanzia eller Nystart. Men inte för att vara den som är den, i nuläget tror jag att dina chanser är minimala.
Kan inte ett alternativet vara att din medsökande står på lånet 2 månader, du tar lånet i juni och tar över det?

Med en inkomst på 50.000 och blancobelånad 200% mer än det, får man fråga av vilken låneaktör?

Jag undrar med det :)

Mycket beror ju förmodligen på min medsökande samt att min faktiska inkomst är bra mycket högre än min deklarerade. Jag fick komplettera med lönespecar. Jag berättar vilken bank det är när jag fått in pengarna på kontot

Fast vid tidpunkten - När du ansökte om lånet så borde ju bankens "system" per automatik gett avslag.
Kan du berätta hur processen gick till?
Det stod att du skulle komplettera uppgifter?

Är också nyfiken. Hur gick det? Vilken bank/låneförmedlare?

Saken är den om jag väntar till Juni så kommer jag att få massvis med betalningsanmärkningar vilket kommer minska lånechanserna avsevärt. Dom här 150 000 som jag vill låna är utspridda på alla möjliga smslåneföretag...
Är ingen Dr Phil med om din medsökande sträcker sig så långt som att vilja stå med dig på ett lån kanske hen istället slipper och lånar dig pengar till det mest akuta nu i två månader så du kan söka lån på egen hand sen? Måste ju kännas skönare för hen än att belasta sin egen ekonomi

Mycket beror ju förmodligen på min medsökande samt att min faktiska inkomst är bra mycket högre än min deklarerade. Jag fick komplettera med lönespecar. Jag berättar vilken bank det är när jag fått in pengarna på kontot

Gått en vecka imorgon - fått in pengarna på kontot?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp