Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Privatlån - lendo

Hej! Har ansökt om lån via lendo på 120 000kr och fick 13,25% ränta hos santander, tycker dock det är lite högt. Är det värt att ringa min bank (nordea) och kolla med dom först? Tar dom en kreditupplysning då och skulle lendo då kunna dra tillbaka erbjudanden?

Hej! Har ansökt om lån via lendo på 120 000kr och fick 13,25% ränta hos santander, tycker dock det är lite högt. Är det värt att ringa min bank (nordea) och kolla med dom först? Tar dom en kreditupplysning då och skulle lendo då kunna dra tillbaka erbjudanden?
Det var lite väl hög ränta. Fråga nordea om de kan göra en bedömning efter Lendos Uc?
Ingår inte Nordea i Lendo?

Om det är högt eller inte beror ju en del på dina förutsättningar. Vad har du för kreditbetyg?

Det var lite väl hög ränta. Fråga nordea om de kan göra en bedömning efter Lendos Uc?
Ingår inte Nordea i Lendo?
Det är nog bara SEB och Wasakredit (ägs av Länsförsäkringar) av dom traditionella jättarna som samarbetar med Lendo. Nordea och Swedbank finns inte med i listan för samarbetspartners vad jag kan se. Förmodligen har de eget kundunderlag som är tillräckligt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp