Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Privatlån efter avslutad skuldsanering – vilka långivare godkänner?

Om det är en möjlighet för dina föräldrar att du istället betalar tillbaka tex 5000kr eller om din ekonomi tillåter mer i månaden tills du betalat allt av det istället för att ta ett lån

Vad är det som gör att du inte pratar med din bank om lån?
Tänker att det är bästa vägen. Räntan kommer förmodligen ligga kring 8 procent nu när avdrag på lån är borta. Men, varför jag säger att du ska prata med din bank är för att då kan du få rak amortering. Och det är just det du vill ha.

Så jag skulle inte söka via Lendo osv. Utan jag skulle kolla med banken jag har kontot hos som lön går in på.

Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt hur vissa människor på detta forumet pratar med andra.
Var och en människa får ta sina egna beslut, och därefter stå för konsekvenserna (om det blir några)
Att döma någon för att dom funderar på att ta ett lån efter en skuldsanering är lite väl hårt skulle jag väl vilja påstå.
Att tyda från en del härinne, så får en människa som en gång haft skuldsanering, aldrig någonsin ta ett lån igen. Det är ju bara löjligt.
Jag har vänner och närstående som tagit billån, eller bolån ett tag efter, eller till och med direkt efter en skuldsanering. Ska jag hoppa på dom för det?
Var och en människa gör sina egna val i livet.

Jag tycker faktiskt det är lite tråkigt hur vissa människor på detta forumet pratar med andra.
Var och en människa får ta sina egna beslut, och därefter stå för konsekvenserna (om det blir några)
Att döma någon för att dom funderar på att ta ett lån efter en skuldsanering är lite väl hårt skulle jag väl vilja påstå.
Att tyda från en del härinne, så får en människa som en gång haft skuldsanering, aldrig någonsin ta ett lån igen. Det är ju bara löjligt.
Jag har vänner och närstående som tagit billån, eller bolån ett tag efter, eller till och med direkt efter en skuldsanering. Ska jag hoppa på dom för det?
Var och en människa gör sina egna val i livet.
Precis!
Många vill bara ha lite hjälp/svar eller lite tips av erfarna medlemmar men tyvärr blir dom påhoppade direkt !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp