Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Privatlån 60 000 kr

Hej, jag behöver låna ca. 60k och undrar om det är möjligt för mig att ta ett privatlån hos någon bank. Jag har precis gått över till fastanställning och har ca. 330k i årslön. Förra året tjänade jag dock bara 59k då jag var student, tog csn och sommarjobbade. Jag har 5 kreditupplysningar och 5 UC-förfrågningar på mitt namn. Inga betalningsanmärlningar. Hur gör man om den deklarerade inkomsten är låg? Vilka accepterar att man mailar lönespecer etc. ?

Tacksam för hjälp

Din inkomst på UC uppdateras nu i veckan till 2016 är det där du har 59 i årsinkomst?

Hej, jag behöver låna ca. 60k och undrar om det är möjligt för mig att ta ett privatlån hos någon bank. Jag har precis gått över till fastanställning och har ca. 330k i årslön. Förra året tjänade jag dock bara 59k då jag var student, tog csn och sommarjobbade. Jag har 5 kreditupplysningar och 5 UC-förfrågningar på mitt namn. Inga betalningsanmärlningar. Hur gör man om den deklarerade inkomsten är låg? Vilka accepterar att man mailar lönespecer etc. ?

Tacksam för hjälp

Maila lonedok@banknorwegian.se och förklara din situation. Dom kommer be dig ansöka och sen manuellt be dig om dokument.

Din inkomst på UC uppdateras nu i veckan till 2016 är det där du har 59 i årsinkomst?
Precis det är 2016 jag hade den inkomsten. 2015 var snarlik. Frågan är hur stor sannolikheten är att jag kan bli beviljad ett lån när min nuvarande årslön är på 330k men inget finns dokumenterat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp