Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Privata långivare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Finns ingen sån grupp om det gör är det ngt scam bakom
Ojoj,, men jag måste ta en lån akut.. Jag kollar mycke på nätet men hittar ingenting. Men jag tror finns personer som kan låna ut eller grupp i Facebook men jag hittar bara gruppen när lånar ut 300 eller 500 kr inte mer.

Jag se, men varför skrivat här kaffesump finns so gruppar på facebook
Det finns såna gupper men ingen lånar ut där. Tror inte någon vill riskera flera tusen för någon man inte känner.

Jag vill bara veta vad heter grupp på Facebook

Ojoj,, men jag måste ta en lån akut.. Jag kollar mycke på nätet men hittar ingenting. Men jag tror finns personer som kan låna ut eller grupp i Facebook men jag hittar bara gruppen när lånar ut 300 eller 500 kr inte mer.
Det finns inga grupper som lånar ut mera du får låta det gå till inkasso eller KFM

jag vet inte vad de heter du får söka själv... som sagt ingen kommer låna dig så mycket... behöver du lite akut pengar till mat så finns det säger någon som kan tänka sig låna 100-200 kr.

jag vet inte vad de heter du får söka själv... som sagt ingen kommer låna dig så mycket... behöver du lite akut pengar till mat så finns det säger någon som kan tänka sig låna 100-200 kr.
Kan du hjälpa mig med liten summa

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp