Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Privata långivare

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har du fin mobil, sälj den och köp dig en billig tillsvidare.
Sen plockar du ihop så mkt annat du bara kan hitta hemma och försöker sälja av snabbt, ger ofta mer pengar än man tror

Nej nej, jag behöver 8000 kr, tyvärr 100 eller 200 kan inte hjälpa mig. Därför jag inte frågad önskemål.

Har du fin mobil, sälj den och köp dig en billig tillsvidare.
Sen plockar du ihop så mkt annat du bara kan hitta hemma och försöker sälja av snabbt, ger ofta mer pengar än man tror
Jag har gamla mobil, värde 1500 kr bara

Finns ingen lån som kan inte kolla kreditupplysning, spela inge roll som UC eller annat företag.

Alla tar upplysning men finns många som beviljar relativt lätt så sök runt på forumet så har du många trådar med olika kreditgivare eller andra tips som kanske kan hjälpa dig

Alla tar upplysning men finns många som beviljar relativt lätt så sök runt på forumet så har du många trådar med olika kreditgivare eller andra tips som kanske kan hjälpa dig
Om vi har kreditscore 1 eller 2 jag tror finns inge långivare som kan låna ut. Bara privata långivare

Lån som tar credit safe ser inte era andra lån så har ni inga anmärkningar och ok inkomst så har man generellt bra betyg där

Om här finns inte långivare, någon vill bli medsökande för mig i Banky lån
Hot av dig till den du hsr skulden och be om längre tid eller avbetalning, typ alla här inne har tuffa situationer och skulle knappast vara medsökande till en okänd

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp