Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Privat leasing av bil, upplysning?

Gick fint för mig också hos Volkswagen Finans. Fick leasa en bil trots två betalningsanmärkningar.

Hej!

Grattis!! Frågar de inget spec ? Vad behöver man ha för att gå igenom.
Jag har ingen betalningsanmärkning men många förrågningar och stora lån....

Jag kan rekommendera att leasa en bil hos Möller Bil. Hos dom kan man leasa Audi, Volkswagen, Skoda och Seat.
När man leasar där så går finansieringen alltid via Volkswagen Finans och dom tar endast kreditupplysning hos Bisnode.

Jag vet detta för jag ville leasa en bil nu i somras och inte dra på mig en upplysning hos UC. Så det blev en Bisnode och det gick hur bra som helst

Grattis! Vad kollar det , hur går man igenom. Har mycket förfrågningar och lån men inget bet.märke men skulle behöva en bil faktiskt.

Tackar tackar. :) De tar sin upplysning hos Bisnode. Så de ser inte hur stora lån du har, eller hur många FF hos UC. Har du fast jobb och en normal årsinkomst, så lär du få leasa. Så det är nog bara att gå till handlaren och kolla upp en bil du är intresserad av. Det hela gick väldigt smidigt.

Är det någon som vet om privatleasing syns som en vanlig avbetalning på min uc? Eller är det bara förfrågan som registreras och syns?

Vissa banker. Tex sbab säger att man inte ska ta med leasingbilar

alltså.. som befintliga lån i en kreditansökan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp