Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

primetimecapital låna 5000kr i ett år!

Nekad

Sökte på 5000 fick till svars

VI kan endast erbjuda dig 1000

Vänligen sök igen

NEKAD

Mailade systerbolaget Onlinecredit service som har samma erbjudande men man behöver ingen borgensman. Trots att man som ny kund kan låna 5000 kronor på 1 år så ville de att jag skulle söka 1000 kronor på 30 dagar. Om jag betalade tillbaka i tid kunde jag prova med 5000 på 1 år men jag kommer inte att prova.

Hej,är det nån som vet, hur vet man om har betalningsanmärkning?

Du kan be om din upplysning hos upplysningscentralen ( UC ) , gå till deras hemsida www.uc.se så får du hem ett registerutdrag på vad dom har regat på dig. Då ser du om det finns nån anmärkning också. Men för att få en anmärkning måste du först någon gång haft med kronofogden att göra så du skall isåfall fått brev av dom.

Du kan be om din upplysning hos upplysningscentralen ( UC ) , gå till deras hemsida www.uc.se så får du hem ett registerutdrag på vad dom har regat på dig. Då ser du om det finns nån anmärkning också. Men för att få en anmärkning måste du först någon gång haft med kronofogden att göra så du skall isåfall fått brev av dom.

Jag har 20 förfrågingar från UC men som jag ser ingen Betalningsanmärkningar och andra Anmärkningar -Inga anmärningar finns Registrerade.. så glad fick lån beviljad Finaref och Nettofinans.... och haft aldrig med kronofogden. Inkasso engång.

Hur många förfrågningar hade du när du fick lån hos finaref? Minns du det?

Är det inte bara hos onlinecreditservie man kan låna 5000 inte hos primetimecapital väl?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp