Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Primal capital, någon som provat

Hej!

Jag undrar vad ni har för erfarenhet från inskickat skuldebrev till pengar på kontot? Fick svar av dom idag att Pengarna betalades den 7:e, men jag ser fortfarande inget upplagt autogiro på kontot.. vad tror ni, har jag pengarna på kontot imorgon fredag trots att autogirot inte syns än?

Ja får hem papper varje månad om att en viss summa kommer dras...så himla onödigt.

Ja får hem papper varje månad om att en viss summa kommer dras...så himla onödigt.

Känns som att dom lever på stenåldern.
Jag frågade om man kan signera med bank-id/mobilt bank-id: Nej vi skickar papper för underskrift.
Jag frågade om man kan få mailfaktura: Nej nåt sånt system har vi inte.
Jag frågade om man kan i alla fall slippa få faktura per post eftersom det är autogiro, så kan jag kolla på mina sidor vad som kommer dras: Vi har ingen mina sidor.

Alla företag förbättrar, men dom ligger kvar haha

Känns som att dom lever på stenåldern.
Jag frågade om man kan signera med bank-id/mobilt bank-id: Nej vi skickar papper för underskrift.
Jag frågade om man kan få mailfaktura: Nej nåt sånt system har vi inte.
Jag frågade om man kan i alla fall slippa få faktura per post eftersom det är autogiro, så kan jag kolla på mina sidor vad som kommer dras: Vi har ingen mina sidor.

Alla företag förbättrar, men dom ligger kvar haha

Det positiva med dom är att dom tar Bisnode och inte UC.

Bara så ni vet så måste det gå 3 månader innan man kan söka ett nytt lån efter återbetalt lån. Frågade just och fick svar via mejl då mitt är återbetalt, som tur är har jag inget behov av nytt lån nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp