Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Primal capital, någon som provat

Är det någon som vet om man kan scanna in skuldbrevet eller behöver de orginalhandlingarna? Har mailat men ej fått svar.

Jag fick avslag dagen efter att jag hade ansökt UTAN att det ens togs en Bisnode upplysning, så jag förstår inte alls vad dom baserar sitt ställningstagande på. Förvisso har jag ett högt underskott, men en årsinkomst på 471tkr.
Senare samma kväll, så fick jag ett samlingslån via Lendo hos Re:member...utan problem (allt detta skedde nu i måndags).

Vad konstigt, ansökte själv på måndag och igår fick jag brev. Ska skriva under skuldebrevet och skicka in m kopia av id-handling.!har en årsinkomst på 460 tkr och ett underskott som är högre än ditt. Ansökte om 35 och fick det. Ca 10 förfrågningar på bisnode. Inga anmärkningar

Har skickat ansökan men de svarar att de inte fått den skickat ytterligare en från annan webbläsare men de har inte fått den heller har någon annan varit med om samma sak? Mejlen går fram till dem men inte ansökan.

Alltså var söker man hos dessa, jag hittar inte deras hemsida, nån som kan länka?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp