Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Primal capital, någon som provat

Hej!
Ansökte om lån men va lite snabb och ändrade inte lånetiden... mailade dem om att jag önskade 18 mån istället för 6, hoppas att det inte påverkar...

Tror det är rätt kört för mig men detta skulle vara min räddning efter höstens sjukskrivning...

Hej kära gott folk tänkte komma in här medans ni ändå är på gång.
Har en liten fråga nämligen :

Jag tänkte ta ett lån hos ferrautm på 6000 kr, jag har tidigare tagit ett lån hos dem på samma belopp utan ränta. min fråga lyder som såhär:
så om vi säger att det amorteras 90 kr per månad UNGEFÄR, och jag bestämmer mig för att betala av hela lånet efter 4 månader, 4 gånger 90 = 360, betalar jag då 5640 för att stänga lånet på ett ungefär eller tillkommer det extra kostnader.

Trög Fråga jag vet.
tacksam för svar!

Ansökte igår lunch, fick svar idag på morronen att det var godkänt. Mailen hamnade i skräpposten. Dom skickar nu brev hem som ska skrivas på och returneras tillsammans med kopia på id handling.

Tog en vecka från ansökan till utbetalt till kontot.

Hej!
Jag ansökte vid ett tiden idag och fått bekräftat att tagit emot ansökan och ändrat återbetalningstiden till önskat antal månader...

Och "vi återkommer så snart vi har ett svar" och funderar.... hur lång tid kan det ta innan man får svar? Hur lång tid tog det för er?

Hej!
Jag ansökte vid ett tiden idag och fått bekräftat att tagit emot ansökan och ändrat återbetalningstiden till önskat antal månader...

Och "vi återkommer så snart vi har ett svar" och funderar.... hur lång tid kan det ta innan man får svar? Hur lång tid tog det för er?

Ansökte när de hade stängt fick svar dagen efter runt 12 tiden

Hej kära gott folk tänkte komma in här medans ni ändå är på gång.
Har en liten fråga nämligen :

Jag tänkte ta ett lån hos ferrautm på 6000 kr, jag har tidigare tagit ett lån hos dem på samma belopp utan ränta. min fråga lyder som såhär:
så om vi säger att det amorteras 90 kr per månad UNGEFÄR, och jag bestämmer mig för att betala av hela lånet efter 4 månader, 4 gånger 90 = 360, betalar jag då 5640 för att stänga lånet på ett ungefär eller tillkommer det extra kostnader.

Trög Fråga jag vet.
tacksam för svar!

Det stämmer, men det kommer att tillkomma ränta till den dagen som du väljer att betala in allt. Alltså 5640 + ränta och andra avgifter så som aviavgift. Så ring eller mail till dom och begär om den totala summan du skall betala så du är helt säker på att det blir rätt.

hej ni som blivit beviljade - hur snabbt fick ni pengarna? Hur många dagar efter ni skickat in avtalet?
Vilken bank har ni?

Dagen efter de fått skuldbrevet. Har nordea. Kom vid 10 tiden

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp