Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Primal capital, någon som provat

Grattis
Undrar om det är svårt att få 35000 jag sökte på 20 och fick också ja men ångrar att jag inte sökte på 35

Sökte i torsdags, inte fått svar ens urkasst. Detta trots att jag t.o.m mailat och frågat i måndags men inte fått svar på det heller.

De har svarat mig snabbt efter jag mailat dem, har även pratat med dem i telefon, mycket trevlig kundtjänst. Alla deras mail hamnar dock i spamfiltret så kolla i skräppostmeddelanden.

Sökte i torsdags, inte fått svar ens urkasst. Detta trots att jag t.o.m mailat och frågat i måndags men inte fått svar på det heller.

Har du fått ett autosvar ifrån dem som säger att mailen kommit fram? Många av mina mail kommer inte fram. Något knas med deras mailserver kanske.

Har fått svar att de mottagit min ansökan, sen inget mer vare sig i spam eller inkorg.

Fick beviljat 35000 med högt underskott och många bisnode. Positiv överaskning i juletider..

Fick beviljat 35000 med högt underskott och många bisnode. Positiv överaskning i juletider..

Grattis! :)

Får man fråga hur många bisnode-förfrågningar du hade?
Fick själv samma svar som andra här att jag hade alldeles för många. Man kan undra lite var gränsen går..

Tack, vågar inte ta ut något i förskott innan pengarna är på kontot dock. Har ca 35 ff på bisnode så hade verkligen inga förhoppningar när man läst om se som fått avslag på grund av detta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp