Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Primal Capital, har nån testat dessa?

Har nån testat dessa?
Säg era erfarenheter.
Jag vill ju helst inte få hem brev på posten.
Hur funkar det med dom?
Hur ser breven ut?
Får man ett brev en gång eller får man brev varje månad eller inte alls?
Upp till 35.000 endast bisnode känns lockande liksom.

Fan skandal att dom inte har en annan lösning. Tex miljötänket och ekonomitänket email..

Nja bor själv men pga mitt jobb så är jag hemma typ en vecka per år.

Jag hade hos Primal Capital. Det kom en räkning jag skrev in. Sen drogs autogiro också! My bad, min utbrända hjärna hade inte läst räkningen riktigt. I alla fall, ringde dom och fick välja mellan dubbel amortering eller tillbaka överskjutande. Hade pengarna tillbaka på kontot nästa dag. Senare betalade jag in allt för att bli av med lånet. Fick mail om några 100 som fattades och de skrev hur det skulle öka med ränta om jag ville vänta till autogirodragningen i stället för betala in direkt. Upplevt dom som hjälpsamma.

Jag hade hos Primal Capital. Det kom en räkning jag skrev in. Sen drogs autogiro också! My bad, min utbrända hjärna hade inte läst räkningen riktigt. I alla fall, ringde dom och fick välja mellan dubbel amortering eller tillbaka överskjutande. Hade pengarna tillbaka på kontot nästa dag. Senare betalade jag in allt för att bli av med lånet. Fick mail om några 100 som fattades och de skrev hur det skulle öka med ränta om jag ville vänta till autogirodragningen i stället för betala in direkt. Upplevt dom som hjälpsamma.

Fast hur var det med faktureringen?
Fick du hem post varje månad trots att man har autogiro?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp