Primal Capital,
Ni som har fått lån där, vilken inkomst har ni haft då?
I ett mail förra året vill dem minst att jag skulle ha 28.000 kr/mån i bruttolön
(Jag frågade varför jag fick avslag)
Hmm det kan ha varit utifrån mina förutsättningar. Jag uppfyllde allt som står där uppe/ovan men vet inte vad jag har för score på bisnode - kan vara dåligt. Det märktes aldrig att dem tog en bisnode på mig heller (kom ej nått på kivra)Det står lägst 100 000 kr under deras villkor!
så här står det på deras sajt:
- Man måste vara 20 år gammal
- Svensk medborgare
- Inneha svenskt bankkonto
- Svenskt mobiltelefonnummer
- Inga betalningsanmärkningar nyare än 6 mån.
- Fast taxerad årsinkomst minst 100 000 kr
Hmm det kan ha varit utifrån mina förutsättningar. Jag uppfyllde allt som står där uppe/ovan men vet inte vad jag har för score på bisnode - kan vara dåligt. Det märktes aldrig att dem tog en bisnode på mig heller (kom ej nått på kivra)
Måste ju ha varit score på bisnode eller?
Men lite efter det sökte jag till kontant finans och där blev jag beviljad 10.000 iallafall.. och slantar också
Jodå, det kan hända att de har skrivit fel. Jag gjorde en sådan upptäckt nyligen hos Remember flex. Där stod det att de hade 100 000:- i årsinkomst. Det var ju därför jag sökte men det visade sig efter mitt avslag (hade bra scoring, inga anmärkningar, inga andra krediter) så ringde jag upp och frågade varför hade jag fått avslag. Jag hade för dålig inkomst, skulle tydligen vara 125 000:- i årsinkomst. Surt för min del att få en helt onödig förfrågan på UC.