Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Primal Capital, Är de svåra att få lån hos?

Tack! Okej, jag kanske klarar mig när ff gått ner, men var kan jag se betyget? Måste jag betala till minupplysning för att se det, jag kan endast på tidigare ff se score, jag har 546..
Jo man måste betala 299 (ett år bevakad) för att se betyget som är i skalan 1-10

Jag har sökt där några gånger och alltid blivit nekad men då hade jag ganska låg taxerad inkomst för 2016: 163.000. Skickade mail åt dem då och det lät som hade jag hade för låg inkomst... Men dem tog aldrig en upplysning. Dem kanske bara gick efter ansökan och avslog direkt för att det var för låg inkomst...

Jo man måste betala 299 (ett år bevakad) för att se betyget som är i skalan 1-10
Attans! Ingen möjlighet att göra ngn utgift nu, jag får ha is i magen och vänta ut några ff och fundera på ifall jag ska söka längre fram

Jag har sökt där några gånger och alltid blivit nekad men då hade jag ganska låg taxerad inkomst för 2016: 163.000. Skickade mail åt dem då och det lät som hade jag hade för låg inkomst... Men dem tog aldrig en upplysning. Dem kanske bara gick efter ansökan och avslog direkt för att det var för låg inkomst...
då borde de väl ange som villkor att man ska ha en taxerad inkomst på si och så mkt istället för som nu, lägst 100 t står det att de kräver!

då borde de väl ange som villkor att man ska ha en taxerad inkomst på si och så mkt istället för som nu, lägst 100 t står det att de kräver!
Jo det är konstigt att det inte står i deras villkor. Dem kräver högre inkomst enligt mailet men på hemsidan står det inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp