Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Preskriptionstiden vid lån

Bestred? då fanns det inga utslag med andra ord.

Jag skrev att det går, men är sällsynt att invändning bifalls. Det har inget med ett betalningsföreläggande att göra, det är när en gammal skuld kommer in för verkställighet.

Dom hade skickat in till kfm. Heter det inte bestrida? Dom började skicka inkassobrev när de märkte att min löneutmätning startade jan 17. Blev av med lite annat också. Men inga jätte summorna. Det största va handelsbanken finans och Tre.

Handelsbanken va dom ända som inte skickade in nåt. Räknas det som lån eller kredit? Va Elgiganten iaf fick ett guldkort från dom. Så då skulden kanske avskrevs efter 2-3år och inte 10år som lån?

Dom hade skickat in till kfm. Heter det inte bestrida? Dom började skicka inkassobrev när de märkte att min löneutmätning startade jan 17. Blev av med lite annat också. Men inga jätte summorna. Det största va handelsbanken finans och Tre.

Det beror ju på vad som "skickas in"
Är det betalningsföreläggande är det bestrida eller återvinna
Är det verkställighet är det invändning och sedan överklaga avslag på invändning.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp