Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Pp2 lån, alternativ?

Ja.. enda lösningen för mig denna månad är om ett sk pp2 lån. (El hette det p2p???)
Dock är dom jag hittat lika hård med anm som vilket lånebolag som helst. (Jag har på loanstep.)
4 anm. 29.5 uc scooring. Ser dock väldigt bra ut på creditsafe.. men då min gamla utmätningsprick är kvar ett år till. Så spelar det ju ingen roll alls...

Mellan 5-10 000 skulle göra lycka..men som sagt med den där skit pricken från helvetet så kan jag inte ens låna 100 kr..

Mitt ansvar, mitt fel är helt medveten om det..men måste spy ut mig nånstans där ingen ser vem jag är..

Min fråga är dock. Någon här inne som vet om nån hemlig sida som av nån märklig anledning inte existerar på google än?
Ett sånt där privat lån alltså.
Men inte maffia lån där går även min gräns..

Pm gärna om ni vill vara öppet hemlig.
Har fast arbete sen 2008. Tjänar, pinsamt nog, hyfsat bra.
OBS. Moderator kan va lugn, söker inte "låna av vem som helst lån". Även om inlägget dock kan va tvetydligt..

Undrar detsamma, men tror inte det finns. Tyvärr.

testa Brocc.se få känner till dem såg dem idag på annons. Lycka till!

Samma här ,skulle behövt 1000kr nu denna månad!!..sålt saker men fattas 1000kr..nästa månad får jag hel lön igen..kommit efter pga ja vart sjuk. Men finns nog inga hemliga sidor med lån!..Har även jag då 2prickar...

Jag undrar också samma sak.
Ingen som vet något?

Cashbuddy, fairlo tar creditsafe, står att man inte få ha skuld hos KF men inget om anmärkning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp