Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

POIT

Hejsan

POIT..hur funkar den enkligen...får alla som lånar ut pengar hem denna tidning och ska gå igenom den...hur ofta kommer denna tidning ut?...eller går det ut i datasystemet så dom får en pling i rutan
Är det deras skyldighet att läsa denna poit..
För både "Tryggkredit och fairlio säger Det har vi inte fått någon info om"..det kan jag förstå..för jag tog inte upp dom till KF...och då ringer inte kf till dom då o berättar att jag sökt skuldsanering och då kan inte dom inte uttrycka sej i ärendet för dom har missat att läsa det i tidningen

Peter

Hejsan

POIT..hur funkar den enkligen...får alla som lånar ut pengar hem denna tidning och ska gå igenom den...hur ofta kommer denna tidning ut?...eller går det ut i datasystemet så dom får en pling i rutan
Är det deras skyldighet att läsa denna poit..
För både "Tryggkredit och fairlio säger Det har vi inte fått någon info om"..det kan jag förstå..för jag tog inte upp dom till KF...och då ringer inte kf till dom då o berättar att jag sökt skuldsanering och då kan inte dom inte uttrycka sej i ärendet för dom har missat att läsa det i tidningen

Peter
Det är deras skyldighet att hålla koll där, finns det någon anledning att du inte tog upp skulderna till KFM? Eller glömde du bara av dem? Skulderna uppkom innan ditt inledande så dem kommer att ingå i en eventuell skuldsanering oavsett, Bara informera din handläggare

Det är deras skyldighet att hålla koll där, finns det någon anledning att du inte tog upp skulderna till KFM? Eller glömde du bara av dem? Skulderna uppkom innan ditt inledande så dem kommer att ingå i en eventuell skuldsanering oavsett, Bara informera din handläggare
Hejsan
Jag glömde dom..Skulderna fanns innan skuldsaneringen..
Tryggkredit är avklarad..bara Farlio kvar

Mail från Farlio idag

Hej Peter,
tack för ditt mail!

Vi har inte mottagit någon info om detta. Jag förstår inte riktigt hur du menar i ditt mail, menar du att vår fordran ingår i skulsdaneringen eller att du inte inkluderat våran skuld i skuldsaneringen?
Peter

Medge inget specifikt i svar.
Skriv bara att du har skuldsanering och att de får vända sig till Kronofogden om de undrar något.
Betala inget mer till Farlio

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp